اخبار تکنولوژی

مشخصات وان پلاس 12 افشا شد؛ یک پرچم‌دار با باتری 5400 میلی‌آمپر ساعتی!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۸ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

وان پلاس 12، پرچم‌دار برند محبوب چینی، اواخر سال جاری میلادی در چین معرفی خواهد شد و با توجه به خبرهایی که از آن منتشر شده است، باید منتظر یک گوشی همه فن حریف باشیم.

وان‌پلاس به‌تازگی اعلام کرد که مدل جدید خود یعنی OnePlus 12 ، قابلیت‌ها پیشرفت‌های بزرگی نسبت به مدل قبلی خواهد داشت. چیزی که کاربران را به این گوشی جدید جذب خواهد کرد، دوربین پریسکوپی جدید آن است که امکان زوم بیشتری را فراهم می‌کند. همچنین باتری بزرگ‌تر در این گوشی ظرفیت استفاده طولانی‌تر را امکان‌پذیر می‌سازد. تکنولوژی‌های جدید در دوربین‌ها، نمایشگر و پردازنده هم از دیگر ویژگی‌های احتمالی این محصول جدید خواهند بود.

طبق آخرین گزارش‌ها، گوشی وان پلاس 12 قرار است با نمایشگری ۶.۷ اینچی با تکنولوژی LTPO با قابلیت تغییر رفرش ریت بین ۱۲۰ و ۱ هرتز، و رزولوشن QHD+ روانه بازار شود. برای قدرتمندتر شدن این گوشی، وان پلاس قصد دارد از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده کند که احتمالا در ماه اکتبر توسط کوالکام معرفی خواهد شد.

اما برخی گزارش‌های اخیر مدعی‌اند که دوربین‌ها شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپی 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر است. توجه داشته باشید که دوربین‌های پریسکوپی معمولا قادرند بین 5 تا 10 برابر زوم اپتیکال داشته باشند، لذا نمی‌توان گفته این گزارش دقیق است.

طبق اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد گوشی وان پلاس 12 با ویژگی‌های زیر همراه خواهد بود:

دوربین 32 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی

سیستم عامل اندروید 14 به همراه رابط کاربری اختصاصی OxygenOS وان پلاس

دکمه حالت سایلنت و سنسور اثر انگشت زیرصفحه‌نمایش

باید منتظر بمانیم و ببینیم در آینده وان پلاس چه برنامه‌ای برای طرفداران خود در نظر دارد؛ نظر شما در مورد وان پلاس 12 چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید