اخبار تکنولوژی

اگر قیمت شایعه شده OnePlus 12 درست باشد از محبوبیت آن کاسته می شود

قیمت شایعه شده OnePlus 12
نویسنده : سارا محمدی۲۳ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه گوشی وان پلاس 12 افشای اطلاعات در مورد OnePlus 12 در حال افزایش است. از جمله اطلاعات فاش شده در مورد مشخصات وان پلاس 12 این است که صفحه نمایش آن از روشنایی بالاتری نسبت به Samsung Galaxy S23 Ultra و Apple iPhone 15 Pro Max برخوردار است. سایر مشخصات شایعه شده به همان اندازه چشمگیر به نظر می رسند، اما همه این پیشرفت ها ممکن است منجر به افزایش قیمت شود.

طبق اطلاعات فاش شده قبلی، وان پلاس 12 ممکن است دارای صفحه نمایش 6.82 اینچی LTPO با فرکانس 120 هرتز باشد که کمی بزرگتر از صفحه نمایش 6.7 اینچی وان پلاس 11 است. همچنین انتظار می رود این دستگاه دارای باتری 5400 میلی آمپر ساعتی باشد که 400 میلی آمپر ساعت بزرگتر از سلول قبلی خود است.

ظاهرا این گوشی همچنین دارای تنظیمات دوربین بهتر با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر خواهد بود.

در حالی که این پیشرفت‌ ها بدون شک قابل ستایش هستند، اما اینکه آیا به OnePlus 12 کمک می‌ کنند تا به بهترین گوشی سال 2023 تبدیل شود یا نه فعلا مشخص نیست.

اگر نشت اطلاعات جدید از گوشی وان پلاس 12 را باور کنیم پیشرفت های کلیدی شامل باتری بزرگتر و دوربین های ارتقا یافته، وان پلاس 12 را گرانتر از OnePlus 11 می کند و ممکن است بزرگترین مزیت خود را از دست بدهد.

این ممکن است وان پلاس 12 را نسبت به وان پلاس 11 جذاب تر کند که قیمت آن برای مدلی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت از 699 دلار شروع می شود.

مشتریان اصلی OnePlus تمایل دارند مدل‌ هایی با ویژگی‌ های اصلی پیشرفته و قیمت دلپذیر را تجربه کنند.

افزایش قیمت به این معنی است که OnePlus این مزیت را از دست می دهد. با این حال، سایرین مانند اپل و گوگل نیز قیمت گوشی های اخیر خود را افزایش داده اند، بنابراین حتی اگر OnePlus قیمت را افزایش دهد، شکاف قیمت بین گوشی های آن و گوشی های پرچمدار اپل و گوگل ثابت باقی می ماند.

یکی دیگر از مواردی که ممکن است قیمت را قابل هضم تر کند این است که برخلاف مدل قبلی خود، OnePlus 12 می تواند شارژ بی سیم 50 واتی را ارائه دهد. همچنین به نظر می رسد مدل پایه دارای 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود که نسبت به 8 و 128 گیگابایت افزایش یافته است.

گفته می شود این گوشی از تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره مند است.

منبع: phonearena.com

همچنین بخوانید:

تاریخ عرضه گوشی وان پلاس 12

مشخصات وان پلاس 12

دیدگاهتان را بنویسید