اخبار تکنولوژی

تصاویر زنده از OnePlus Nord CE 3 افشا شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۵ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

وان پلاس از ارائه مدل جدید نورد ۳ که انتظارات زیادی از آن وجود دارد، در آینده‌ی نزدیک خبر داده است. اما این تنها مدل جدید سری نورد نخواهد بود و مدل جدیدی از نورد سی ای ۳ نیز احتمالا راهی بازار خواهد شد.

تصاویری از این گوشی جدید منتشر شده که نشان می دهد طراحی جمع و جور با چارچوبی فلزی، دوربین تنهایی در قاب دایره‌ای شکل و طراحی ویژه خواهد داشت. جزئیات بیشتری از ویژگی ها و قابلیت های سخت افزاری این گوشی در دسترس نیست و به معرفی رسمی آن از سوی وان پلاس نیازمندیم.

وان پلاس قصد دارد زودتر از دو مدل جدید از سری گوشی هوشمند سری نورد خود رونمایی کند. از جمله مدل جدید نورد سی ای ۳ که در حال حاضر تصاویری از آن منتشر شده است.

طبق تصاویر، نمایشگر این گوشی منحنی و دارای حفره‌ای مرکزی برای دوربین سلفی است. همچنین قابلیت سوایپر شناخته شده این شرکت که کاربران آن را دوست دارند، از این مدل جدید حذف خواهد شد.

بر اساس گزارش‌ها، این گوشی ظاهراً شباهت زیادی به مدل ۱۰ پرو پلاس از شرکت ریلمی دارد. همچنین درباره سخت‌افزار و ویژگی‌های این مدل اطلاعات زیادی در دسترس نیست.

براساس اطلاعات موجود، گوشی نورد سی ای 3 از یک نمایشگر ال ای دی AMOLED با ابعاد ۶/۷ اینچ و رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می برد. سایر ویژگی ها شامل پردازنده اسنپ دراگون ۷۸۲G، حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت، مجموعه سه گانه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 13 با پوسته سفارشی اکسیژن او اس 13/1 به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید