اخبار بازی

تنها از ۱۰ درصد دیالوگ‌های ونوم در Marvel’s Spider-Man 2 استفاده شده است!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در پی موفقیت‌های بازی Spider-Man 2، استودیو Insomniac Games اذعان کرد که ممکن است یک اسپین آف از شخصیت محبوب ونوم توسعه دهد.

ونوم که آنتاگونیست اصلی بازی Marvel’s Spider-Man 2 بود، یکی از دلایل مهمی بود که هایپ و هیجان بازی قبل و بعد از عرضه در اوج باقی ماند. با توجه به اینکه اکنون بیش از یک ماه از انتشار بازی می‌گذرد، منصفانه است که بگوییم این شرور محبوب انتظارات را برآورده کرده است. جالب است بدانید که تنها بخشی از دیالوگ‌های ضبط شده تونی تاد که صداپیشگی شخصیت ونوم را انجام داد، به بازی نهایی راه پیدا کرد.

تونی تاد اخیرا در رویداد Fan Expo San Francisco این موضوع را تایید کرد، جایی که او ادعا کرد، تنها حدود 10 درصد از کل دیالوگ‌هایی که برای ونوم ضبط کرده بود، در نسخه نهایی Spider-Man 2 مورد استفاده قرار گرفت. در همین حال، تاد همچنین با استناد به دیالوگ‌های ضبط شده خود، فاش کرد که سیمبیوت قرار بود به مایلز مورالس هم منتقل شود، اگرچه این ایده کنار گذاشته شد و از بازی نهایی حذف گردید.

استودیو Insomniac Games قبلا اذعان کرده بود که در صورت وجود تقاضای کافی طرفداران، ممکن است یک اسپین‌آف متمرکز بر شخصیت ونوم توسعه دهد. با توجه به اینکه بسیاری از کارهای تونی تاد به عنوان ونوم در Marvel’s Spider-Man 2 استفاده نشده است، آیا می‌توان از آن‌ها در یک بازی مستقل استفاده کرد؟

بازی Marvel’s Spider-Man 2 هم‌اکنون برای کنسول پلی استیشن 5 در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید