اخبار سینما

زمان پخش سریال «Only Murders in the Building» اعلام شد

زمان پخش سریال «Only Murders in the Building» اعلام شد
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سلنا گومز چندی پیش خبر از پایان فیلمبرداری فصل سوم از سریال «Only Murders in the Building» داد. در همین راستا استیو مارتین زمان پخش این سریال از شبکه هولو را اعلام کرد.

«استیو مارتین» اشاره کرد که فصل سوم این سریال در تاریخ 8 اوت مصادف با 17 مرداد از شبکه هولو پخش خواهد شد.

سریال «Only Murders in the Building» یک مجموعه تلویزیونی کمدی آمریکایی است که استیو مارتین و جان هافمن از سازندگان آن هستند. فصل اول این سریال در 31 اوت 2021 از شبکه هولو نمایش داده شد.

«استیو مارتین» در نقش چارلز هیدن ساویج، «مارتین شورت» در نقش الیور پوتنام، «سلنا گومز» در نقش میبل مورا، «ناتان لین» در نقش تدی، «ایمی رایان» در نقش جین و «آرون دومنینگز» در نقش اسکار توریس از بازیگران سریال «تنها قتل‌های داخل ساختمان» هستند. لازم به ذکر است که در فصل سوم این سریال پل راد، مریل استریپ، اشلی پارک نیز حضور دارند.

سریال «Only Murders in the Building» داستان سه نفر از اعضای یک ساختمان است که در جریان قتلی که اتفاق افتاده، پادکستی می‌سازند تا با ردیابی سرنخ‌ها قال را پیدا کنند.

استیو مارتین و جان هافمن علاوه بر نویسندگی و کارگردانی سریال «Only Murders in the Building»، در کنار مارتین شورت، سلنا گومز، جیمی بابیت، دن فوگلمن و جس روزنتال به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

بیشتر بخوانید: تریلر فصل سوم سریال Only Murders in the Building منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید