اخبار سینما

فیلم Oppenhiemer بدون حتی یک جلوه ویژه!

فیلم Oppenhiemer بدون حتی یک جلوه ویژه!
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۱۹ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در حالی که بسیاری از مخاطبان در انتظار اکران فیلم جدید «کریستوفر نولان» هستند، او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در ساختن آن از هیچ جلوه ویژه‌ای استفاده نکرده است.

البته این خبر برای طرفداران فیلم‌های نولان خبری تکراری است؛ به این علت که «کریستوفر نولان» در هیچ یک از آثارش از جلوه‌های ویژه استفاده نکرده است.

این کارگردان به علت سختگیری در استفاده از جلوه‌های ویژه شناخته می‌شود. این عمل مخاطبان را برای دیدن «Oppenhiemer» به وجد آورده است به این علت که قطعا بازآفرینی آزمایش هسته‌ای ترینیتی بدون استفاده از CGI کار عجیبی است.

کیلین مورفی، رابرت داونی جونیور، مت دیمون، امیلی بلانت، فلورنس پیو، رامی ملک، بنی سفدی، جاش هارتنت، دین دی‌هان، جک کواید، متیو موداین، آلدن ارنرایک، دیوید کرامهولتز، کنت برانا، دیوید دستمالچیان، دیلن آرنولد، اولی هاسکیوی، جیسون کلارک، جیمز دارسی، مایکل آنگارانو، گای برنت، دنی دفراری، هریسون گیلبرتسون، اما دومان، گری اولدمن، ماتیاس شوایگهوفر در فیلم «Oppenheimer» ایفای نقش کرده‌اند.

«کریستوفر نولان» علاوه بر کارگردانی، نویسندگی این فیلم را نیز برعهده دارد و «Oppenheimer» نخستین همکاری وی با کمپانی «Universal» است.

لازم به ذکر است که فیل «Oppenheimer» در تاریخ 21 جولای اکران خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید