اخبار تکنولوژی

اوپو Find X7 Ultra در صدر جدول DxOMark قرار گرفت!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۳ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

امتیاز دوربین پرچمدار اوپو Find X7 Ultra توسط DxOMark منتشر شده است. این گوشی هنوز در بازارهای جهانی عرضه نشده، اما به نظر می‌رسد دوربین آن عملکردی فوق‌العاده داشته است.

اوپو Find X7 Ultra موفق به کسب امتیاز کلی 157 در ارزیابی‌های DxOMark شده که به اشتراک با هواوی Mate 60 Pro Plus، بالاترین امتیاز در بین تمامی گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است. در بررسی‌های جزئی‌تر، این پرچمدار اوپو در بخش عکاسی بوکه با امتیاز 85، زوم تله‌فوتو با 118 امتیاز و نویز در هنگام فیلمبرداری با کسب 119 امتیاز، تمامی رقبای خود را پشت سر گذاشته است.

بر اساس این گزارش، Find X7 Ultra در زمینه عکاسی پرتره بسیار درخشیده و موفق شده در شرایط متنوع، تصاویری با رنگ‌های طبیعی و جزئیات بالا به ثبت برساند. دوربین اصلی این گوشی که به سنسور یک اینچی 50 مگاپیکسلی مجهز است، تصاویری با کیفیت و نویز پایین را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

علاوه بر این، دوربین‌های تله‌فوتو دوگانه Find X7 Ultra با ارائه زوم 3 تا 6 برابر، موفق به ثبت جزئیات استثنایی در تصاویر شده‌اند. گفته می‌شود تصاویر بوکه در حالت پرتره این گوشی، جداسازی دقیق سوژه و رنگ‌های زنده را به نمایش می‌گذارند. در بخش فیلمبرداری نیز علیرغم عدم استفاده از حالت HDR، کیفیت نهایی ویدئوها بسیار مطلوب گزارش شده و محدوده دینامیکی وسیعی را ارائه می‌کنند.

نکته جالب دیگر، عملکرد خیره‌کننده Find X7 Ultra در شرایط کم نور است. این پرچمدار با آشکارسازی جزئیات در سایه‌ها و داشتن نویز پایین، همانند آیفون 15 پرو مکس توانسته امتیاز بالایی را در این بخش کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید