اخبار تکنولوژی

اوپو از Find X7 Ultra با دو دوربین پریسکوپی رونمایی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۸ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اوپو از پرچمدار جدید خود Find X7 Ultra رونمایی کرد.

این گوشی اولین دستگاه با دو دوربین پریسکوپی و سنسور یک اینچی Sony LYT-900 است. سیستم دوربین چهارگانه به همراه شرکت Hasselblad و موتور پردازش تصویر HyperTone، وعده ثبت عکس‌هایی با کیفیت بالا و بدون افت را می‌دهد. Find X7 Ultra با این ویژگی‌ها قرار است حرف‌های زیادی در بخش دوربین گوشی‌های هوشمند داشته باشد.

این گوشی از نمایشگار 6.82 اینچی OLED LTPO با رفرش ۱۲۰ هرتز و روشنایی 4500 نیت بهره می‌برد که از استاندارد Ultra HDR پشتیبانی می‌کند.

Find X7 Ultra از تراشه اسنپدراگون هشت هسته‌ای 8 نسل 3 با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X و 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 انرژی می‌گیرد. نقطه قوت اصلی این گوشی سیستم دوربین چهارگانه آن است که از سنسورهای ۱ اینچی و فوق عریض جدید سونی بهره می‌برد. این گوشی دو دوربین پریسکوپی با زوم ۳ و ۶ برابر اپتیکال و از سنسورهای سونی با کیفیت بالا بهره می‌برد. مجموعه چهارگانه دوربین با برد زوم ۱۴ تا ۲۷۰ میلی‌متر بدون افت محسوس کیفیت عمل می‌کند.

حالت حرفه‌ای Master Mode با همکاری Hasselblad توسعه یافته است. قابلیت‌هایی مانند ثبت فرمت RAW دارد. Find X7 Ultra از نمایشگر باکیفیت، پردازنده قدرتمند و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

این گوشی فعلا در بازار چین عرضه می‌شود و قیمت و تاریخ عرضه جهانی مشخص نیست.

نظر شما در مورد پرچم‌دار جدید اوپو چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید