اخبار سینما

اپرا وینفری از فرهنگ‌سازی برای کاهش وزن غیرطبیعی عذرخواهی کرد

اپرا وینفری از فرهنگ‌سازی برای کاهش وزن غیرطبیعی عذرخواهی کرد
نویسنده : تحریریه۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

اپرا وینفری، مجری و تهیه کننده مشهور تلویزیونی، روز پنجشنبه هفته گذشته در یک رویداد زنده در یوتیوب از نقش خود در ترویج فرهنگ رژیم های غذایی و کاهش وزن عذرخواهی کرد. این مجری 70 ساله اعتراف کرد که به دلیل جایگاه تاثیرگذارش در رسانه ها، در فرهنگ مدرن رژیم غذایی نقش مهمی داشته است.

وینفری گفت که در برنامه تلویزیونی 25 ساله خود، مجلات، شبکه های آنلاین و غیره، مشارکت زیادی در ترویج فرهنگ رژیم غذایی داشته و تعداد زیادی برنامه تلویزیونی درباره کاهش وزن تهیه کرده است. او بخش معروف «گاری چربی» در برنامه‌اش را یکی از بزرگترین حسرت‌های عمرش خواند که در آن، برای نشان دادن کاهش وزنش، یک گاری حاوی 67 پوند چربی حیوانی را به نمایش گذاشت.

وینفری گفت که روز بعد از آن، دوباره شروع به افزایش وزن کرد و تا هفته گذشته احساس شرم عمیقی از آن لحظه و اینکه وزنش یک شوخی ملی شده بود، داشت. او اکنون می‌خواهد از ذهنیت پذیرش خود حمایت کند و مردم را دعوت کرد تا احساس شرمندگی از بدن خود را کنار بگذارند، چرا که به آنها گفته شده تا زمانی که به استاندارد مشخصی نرسند، شایسته پذیرفته شدن و دوست داشته شدن نیستند.

دو ماه پیش وینفری از مدیریت شرکت بین المللی رژیم غذایی Weight Watchers کناره گیری کرد که باعث سقوط 25 درصدی سهام این شرکت شد. او سپس مستندی درباره انقلاب رژیم غذایی و داروهای کاهش وزن مانند اوزمپیک ساخت و اعتراف کرد که خودش نیز برای کاهش وزن دارو مصرف می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید