اخبار سینما

سبقت یک فیلم هندی از ناپلئون در باکس آفیس جهانی

سبقت یک فیلم هندی از ناپلئون در باکس آفیس جهانی
نویسنده : تحریریه۱۳ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طبق داده‌های منتشر شده، فیلم «حیوان»، حماسه سینمای بالیوود به کارگردانی Sandeep Vanga Reddy و با بازی رانبیر کاپور، با 42.1 میلیون دلار در صدر جدول باکس آفیس جهانی قرار گرفت.

این فیلم در 38 کشور جهان اکران شد. مجموع فروش جهانی شامل 6.1 میلیون دلار در آمریکای شمالی است که در 850 مکان اکران شده و در رتبه هفتم قرار دارد. در هند، این فیلم در رتبه اول قرار گرفت و در آخر هفته 28.8 میلیون دلار فروش داشت.

در فیلم «حیوان»، رانبیر کاپور نقش پسر ثروتمندترین مرد هند (با بازی انیل کاپور، ستاره فیلم «میلیونر زاغه نشین») را بازی می‌کند که با یک شخصیت شرور با بازی بابی دیول («آشرام») روبرو می‌شود.

در جایگاه دوم این لیست، فیلم اکشن حماسی «ناپلئون» به کارگردانی ریدلی اسکات و محصول اپل اورجینال فیلمز و توزیع سونی پیکچرز، 35.7 میلیون دلار در سراسر جهان، از جمله 28.6 میلیون دلار در سطح بین المللی، جمع آوری کرد. اکنون مجموع فروش جهانی آن به 137 میلیون دلار رسیده است.

در جایگاه سوم، فیلم «The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes» از Lionsgate، در آخر هفته از 88 کشور جهان حدود 29.4 میلیون دلار درآمد کسب کرد و مجموع فروش بین‌المللی آن به 123 میلیون دلار و مجموع فروش جهانی به 244 میلیون دلار رسید.

در جایگاه چهارم، فیلم کنسرت «Renaissance» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی بیانسه، 27.4 میلیون دلار درآمد کسب کرد که شامل 6.4 میلیون دلار در سطح بین المللی و 21 میلیون دلار در آمریکای شمالی است که در آن‌جا با عنوان شماره یک افتتاح شد. این فیلم در 88 کشور جهان اکران شده است.

در نهایت، فیلم «Wish» دیزنی با 26.2 میلیون دلار از 34 کشور جهان، از جمله 18.8 میلیون دلار در سطح بین المللی و 7.4 میلیون دلار در آمریکای شمالی برای مجموع فروش جهانی 81.5 میلیون دلار به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید