اخبار بازی

کارگردان بازی Overwatch 2 انتشار نقدهای منفی علیه بازی را درک می‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

آرون کلر (Aaron Keller) این واکنش‌ها را درک می‌کند! مشخصا زمانی که تیم سازنده نمی‌تواند برای اصلاح برخی چیزها به گذشته برگردد، به افزودن محتوا و بهبود بازی Overwatch 2 ادامه خواهد داد!

اگر خبر ندارید، ماموریت‌های داستانی PvE که مدت‌ها در انتظارش بودیم، سرانجام به عنوان بخشی از فصل ششم بازی Overwatch 2، منتشر شدند. علی‌رغم کیفیت مطلوب این محتوای جدید، نظر کاربران ضد و نقیض بوده است. با این حال، انتشار این بخش به سرعت با واکنش‌های منفی کاربران روبه‌رو شد؛ تا جایی که Overwatch 2 به پایین‌ترین نمره تاریخ پلتفرم استیم دست پیدا کرد. کارگردان بازی، آرون کلر، در مصاحبه اخیر خود با Director’s Take  به طور مفصل به این موضوع پرداخت و گفت:

«اگرچه دیدن ریویو بمب (اسپم نمرات پایین) چندان لذت‌بخش نیست، اضافه شدن بازیکنان جدید به جهان Overwatch 2 بسیار عالی است. هدف ما از ساخت Overwatch 2 این بوده است که بازی را برای افراد بیشتری در دسترس قرار دهیم. بسیاری از بررسی‌های منفی در استیم، به لغو پروژه PvE بازی Overwatch در سال 2019 اشاره کرده‌اند. آن‌ها این موضوع را به عنوان یکی از دلایل اصلی نارضایتی خود از بازی ذکر می‌کنند. من درک می‌کنم؛ آن پروژه به شدت بلندپروازانه بود و ما در نهایت نتوانستیم آن را ارائه دهیم».

کلر می‌گوید تیم نمی‌تواند زمان را به عقب برگرداند، اما به افزودن محتوا و بهبود Overwatch 2 ادامه می‌دهد. این به معنای نقشه‌ها، قهرمانان، حالت‌های بازی، ماموریت‌ها، داستان‌ها، رویدادها و لوازم تزئینی جدید است. بلیزارد (Blizzard) قول یک پروژه مستمر را به طرفداران می‌دهد. این آینده Overwatch است؛ به گفته سازندگان، بلیزارد قصد دارد به ساخت و نوآوری ادامه دهد.

ماموریت‌های داستانی Overwatch 2 پس از انیمیشن کوتاه “Calling” اتفاق می‌افتند و شخصیت‌ها شاهد حملات Null Sector در سراسر جهان خواهند بود. بازیکنان در سه مکان گوتنبرگ، تورنتو و ریو با آن‌ها مبارزه می‌کنند. یک رویداد PvE رایگان با نام Underworld نیز در دسترس قرار گرفته است و مناطق جدیدی را در King’s Row ارائه می‌کند. متاسفانه، مجموعه بعدی ماموریت‌های داستانی به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد. Jared Neuss، تهیه کننده اجرایی بازی، اذعان کرد که این ماموریت‌ها با مکانیزم فصلی و برنامه‌ای منظم منتشر نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید