اخبار بازی

انتشار بازی Pacific Drive تا آخر سال 2024 تاخیر خورد

نویسنده : دانیال نوروزی۳۱ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیو آیرون‌وود (Ironwood) در حال ساخت یک بازی رانندگی اول شخص به نام بازی Pacific Drive در سبک بقا است، اما می‌خواهد حفظ سلامت تیمی را در اولویت قرار دهد. در پی همین موضوع، استودیو سازنده پروژه در دست ساخت خود را با تاخیر مواجه کرد.

بازی رانندگی اول شخص استودیو آیرون‌وود با نام بازی Pacific Drive رسما به تعویق افتاد. این بازی که قرار بود در سال 2023 برای پلی استیشن و PC منتشر شود، در اوایل سال 2024 عرضه خواهد شد. در یک سری توییت رسمی، تیم سازنده اذعان کرد که این اتفاق به آن‌ها اجازه می‌دهد تا Pacific Drive را به بهترین شکل ممکن بسازند و قصد دارند سلامت اعضای تیم خورد را در اولویت قرار دهند.

سازندگان تایید کردند که همه روزه به محتویات با کیفیت بازی Pacific Drive اضافه می‌شود و قطعا این تاخیر به نفع بازی خواهد بود. توسعه بازی در مراحل نهایی است، اما آیرون‌وود می‌خواهد به روند تیم اعتماد کرده و سلامت تیم را به خطر نیندازد. با این حال، یک خبر خوب برای طرفداران این بازی وجود دارد. تریلر جدید عنوان مذکور در رویداد Future  Games Showدر تاریخ 1 شهریور 1402 (23 آگوست 2023)، یک روز پس از رویداد افتتاحیه گیمزکام، منتشر خواهد شد. بیش از 50 عنوان در این مراسم حضور خواهند داشت و هشت بازی برای اولین بار به نمایش درخواهند آمد. بازی جدید استودیو تاندرفال گیمز (Thunderful Games) نیز در این مراسم نمایش خواهد داشت.

در بازی Pacific Drive، بازیکنان به شکل ناگهانی در منطقه محروم المپیک سرگردان و با وحشت‌های فراوانی روبه‌رو می‌شوند. همانطور که آن‌ها به دنبال راهی برای فرار هستند، بخش هایی برای اکتشاف وجود دارد که جستجو در آن‎‌ها و پیدا کردن وسایل مناسب، می‌تواند وسیله نقلیه آن‌ها را ارتقا و بهبود بخشد. مراقب باشید، زیرا تمام حرکات شما روی ماشین به صورت دستی انجام می‌شود، مانند استارت زدن و پارک کردن.

دیدگاهتان را بنویسید