اخبار سینما

سومین حضور پدینگتون این‌بار در پرو

سومین حضور پدینگتون این‌بار در پرو
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۰۳ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فیلم «پدینگتون» که اولین سری آن سال 2014 منتشر شد، داستان خرسی را روایت می‌کند که در پی اتفاقی تصمیم می‌گیرد از عمه‌اش لوسی جدا شود و به شهر برود. اما او نمی‌تواند خانه‌ای برای زندگی پیدا کند تا زمانی که با خانواده براون آشنا می‌شود و تصمیم می‌گیرد در کنار آن‌ها بماند.

سری دوم این فیلم سینمایی نیز در سال 2017 منتشر شد و به تازگی سازندگان آن خبر ساخت سری جدید پدینگتون را داده‌اند. فیلمبرداری سری سوم این فیلم که «پدینگتون در پرو» نام دارد، قرار است از ماه آینده آغاز شود.

«پدینگتون در پرو» داستان بازگشت پدینگتون به پرو برای ملاقات با عمه لوسی را روایت می‌کند. پدینگتون و خانواده براون برای ملاقات با عمه لوسی سفری را در جنگل‌های بارانی آمازون آغاز می‌کنند.

گفته شده «آنتونیو باندراس» و «اولیویا کولمن» از بازیگران این سری از پدینگتون هستند. هیو بونویل، جولی والترز، جیم برادبنت، مادلین هریس و ساموئل جاسلین از دیگر بازیگران این فیلم هستند و بن ویشاو و امیلدا استاتون از صداپیشگان هستند.

«دوگال ویلسون» قرار است این فیلم را کارگردانی کند و این اولین فیلم بلند این کارگردان است. ویلسون سال ۲۰۲۰ از سوی انجمن کارگردان‌های آمریکا برای دستاوردهای کارگردانی در تبلیغات تجاری نامزد دریافت جایزه شد.

«پدینگتون در پرو» بر اساس مجموعه داستان‌های کودکانه «مایکل باند» نویسنده بریتانیایی ساخته شده است و می‌توان گفت پدینگتون به عنوان یکی از نماد‌های بریتانیا شناخته می‌شود. دلیل این اتفاق صرف چای این خرس محبوب با ملکه الیزابت دوم در سال 2022 است.

دیدگاهتان را بنویسید