اخبار بازی

بازی Palworld ممکن است برای پلی‌استیشن 5 عرضه شود

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پس از عرضه موفقیت‌آمیز دسترسی زودهنگام بازی Palworld از استودیو Pocketpair، این بازی ممکن است برای کنسول سونی نیز عرضه شود.

بازی Palworld با فروش بیش از 6 میلیون نسخه در عرض چهار روز و تبدیل شدن به سومین بازی محبوب تاریخ Steam از نظر تعداد بازیکنان همزمان، به وضوح شروعی درخشان داشته است. این واقعیت که یک بازی مستقل به این موفقیت‌ها رسیده است، تحسین برانگیز است. این بازی حتی برای یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های جهان، یعنی کنسول پلی‌استیشن 5 عرضه نشده است. با این حال، به نظر می‌رسد که در دسترس نبودن آن روی کنسول‌های پلی‌استیشن به زودی تغییر می‌کند.

توییت اخیر شوهی یوشیدا، رئیس پلی استیشن، تاییدکننده این شایعه است. یوشیدا در پاسخ به یکی از طرفدارانی که در مورد Palworld پرسیده بود، به سادگی پاسخ داد: “بله” و Jingwen Zhu را که بخشی از تیم پلی‌استیشن 5 است، تگ کرد.

البته که توییت یوشیدا زمان انتشار این بازی بقامحور از Pocketpair را برای پلی‌استیشن مشخص نمی‌کند؛ اما حداقل، تقاضا برای تجربه این بازی چیزی است که سونی از آن خبر دارد. قبل از انتشار دسترسی زودهنگام Palworld، استودیو Pocketpair در یک پرسشنامه رسمی گفت که اگرچه ساخت نسخه پلی‌استیشن 5 هنوز در دستور کار قرار ندارد، اما در طول پشتیبانی از بازی در نظر گرفته می‌شود.

بازی Palworld در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و ایکس‌باکس وان در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید