اخبار بازی

فروش 2 میلیون نسخه از بازی Palworld تنها در 24 ساعت!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۲ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Palworld از استودیو Pocketpair به 1 میلیون و 300 هزار بازیکن همزمان در Steam رسید و با سرعت بسیار زیادی در حال رکوردشکنی است.

بازی  Palworld تنها پس از گذشت 24 ساعت از انتشار خود، 2 میلیون نسخه به فروش رساند. این درحالی است که بازی فعلا در مرحله دسترسی اولیه قرار دارد و فروش آن در حدود هشت ساعت اول از یک میلیون نسخه عبور کرد.

رکورد تعداد بازیکنان همزمان آن همچنان در حال افزایش است و به 300 هزار بازیکن در چند ساعت اول و در روز گذشته، به رکورد 561278 بازیکن همزمان رسید. در حال حاضر بیش از 1 میلیون و 300 هزار بازیکن در پلتفرم Steam در حال تجربه این بازی هستند. تنها عناوینی چون Valheim، Destiny 2، Among Us و Grand Theft Auto 5 رکورد بالاتری از این بازی دارند.

از آنجایی که بازی Palworld طی سه سال با یک تیم متشکل از چهار توسعه‌دهنده ساخته شد، این موفقیت بسیار چشمگیرتر است. استودیو Pocketpair به مرور زمان بزرگتر شد و بازی نیز در موازات آن پیشرفت کرد. با ارائه +100 دوست برای همراهی، بیش از 350 آیتم برای پیدا کردن و دنیایی عظیم برای اکتشاف، سازندگان توانستند محتویات زیادی را در دسترس بازیکنان قرار دهند. سازنده قصد دارد ویژگی‌های PvP، crossplay، Raid Boss و بهبودهای فنی را به بازی اضافه کند، پس با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید