اخبار سینما

ساعت پخش پانتولیگ گلزار + نحوه ثبت نام

ساعت پخش پانتولیگ گلزار + نحوه ثبت نام
نویسنده : ساناز محمدی۰۷ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پیش از این خبری مبنی بر بازگشت محمدرضا گلزار به تلویزیون با مسابقه ای هیجان انگیز منتشر شده بود و حالا پخش برنامه پانتولیگ با محوریت بازی پانتومیم و اطلاعات عمومی که فرصت خوبی برای دیدن شدن افراد علاقه مند و مستعد در بازی پانتومیم می باشد، از شبکه 3 سیما آغاز شده است. اما پانتولیگ کی پخش میشود ؟ برای اطلاع از ساعت پخش پانتولیگ گلزار + نحوه ثبت نام همراه مگ تک باشید.

زمان پخش مسابقه پانتولیگ گلزار

براساس جدول پخش شبکه سه؛ زمان پخش برنامه پانتولیگ روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته ساعت 22:30 و تکرار آن روز جمعه ساعت 16:40 عصر می باشد.

برنامه پانتولیگ به تهیه کنندگی جواد فرحانی، سومین اجرای گلزار بعد از مسابقه (برنده باش) و (هفت خوان) است. این مسابقه در زمینه اطلاعات عمومی با محوریت بازی پانتومیم می باشد که درآن مهارت های پانتومیم شرکت کنندگان سنجیده می شود.

قسمت اول برنامه پانتولیگ گلزار از 4 بهمن 1402 شروع شده و علاوه بر شبکه سه سیما از روبیکا نیز پخش می شود که به آدرس go.rubika.ir/regpantoleague می باشد.

نحوه شرکت در پانتولیگ

مسابقه پانتولیگ گلزار کی پخش میشود

از 4 هفته پیش ثبت نام در مسابقه پانتولیگ گلزار شروع شده و علاقه مندان به پانتومیم برای شرکت در مسابقه پانتولیگ گلزار می توانند در قالب یک تیم 5 نفره (خود فرد + 4 نفر هم تیمی) اطلاعات خود را از طریق لینک داخل بیو پیج برنامه در اینستاگرام به آدرس panto.league، ارسال نمایند.

پیش از شروع اجرا، چالش پانتومیم بازی و تست شرکت کنندگان وجود دارد.

برای شرکت در برنامه پانتولیگ به عنوان تماشاچی می توانید نام و نام خانوادگی خود را بهمراه شماره تماس و اسم شهر به واتساپ شماره 09387813373 ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید