اخبار تکنولوژی

پاول دورف 7 میلیون دلار هدیه از کاربران تلگرام دریافت کرد!

دریافت هدیه از کاربران تلگرام
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازیکنان بازی کلیکی مبتنی بر تلگرام، Notcoin، احتمالاً از خوشحال‌ترین افراد در حال حاضر هستند. توکن NOT این بازی سرانجام روز پنجشنبه در صرافی‌ها معامله شد تا بیش از نیم میلیون بازیکن بتوانند ارزهای درون بازی خود را به فروش برسانند.

با این حال، در یک اقدام قابل توجه، بیش از 552 هزار بازیکن Notcoin در ماه فوریه، بخشی از سکه‌های درون بازی خود را به «پاول دورف»، بنیان‌گذار تلگرام اهدا کردند. این اقدام به عنوان بخشی از تلاش تیم Open Builders برای قدردانی از دورف به خاطر ایجاد چنین بستری صورت گرفت.

در حال حاضر، ارزش این سکه‌های اهدا شده به دورف به حدود 7 میلیون دلار رسیده است. دورف اعلام کرده که این توکن‌های NOT را نگه خواهد داشت تا زمانی که ارزش آن‌ها 100 برابر شود. این حرکت نشان‌دهنده قدردانی جامعه بازیکنان Notcoin از دورف به خاطر ایجاد پلتفرم تلگرام است که امکان ساخت چنین بازی‌های مبتنی بر چت را فراهم کرده است. علاوه بر این، نگه داشتن این توکن‌ها توسط دورف می‌تواند باعث افزایش ارزش و اعتبار آن‌ها در آینده شود.

دریافت هدیه از کاربران تلگرام

پاول دورف، بنیانگذار تلگرام، اکنون بیش از 1.03 میلیارد توکن NOT یا حدود 1 درصد از کل عرضه Notcoin در شبکه باز تلگرام (TON) را در اختیار دارد. در حال حاضر، توکن نات کوین با قیمت 0.006894 دلار معامله می‌شود.

در پستی جدید در کانال شخصی خود، دورف ضمن پیش‌بینی سود بالقوه برای این توکن، اعلام کرد که این سکه‌ها را تا زمانی که ارزش آن‌ها به 680 میلیون دلار برسد، نگه خواهد داشت. او گفت که در آن زمان، از این سکه‌ها برای خرید سرورهای بیشتر برای تلگرام استفاده خواهد کرد.

نات کوین که امسال بزرگترین توکن بازی محسوب می‌شود، روز پنجشنبه با ارزش بازاری نزدیک به 1.5 میلیارد دلار عرضه شد. این توکن در 24 ساعت ابتدایی عرضه خود، بیش از 1 میلیارد دلار از حجم معاملات بازار را به خود اختصاص داد.

پس از توقف موقت بازی ضربه‌ای Notcoin در ماه آوریل برای آماده شدن برای عرضه توکن، این پروژه تصمیم گرفت تا بازی کریپتویی خود را دوباره راه‌اندازی کند. طبق گفته یکی از خالقان این پروژه، نات کوین در تلاش است تا به عنوان یک پلتفرم برای بازی‌های اجتماعی و وایرال، به “نتفلیکس بازی‌های اجتماعی و وایرال” تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید