اخبار سینما

تاریخ انتشار سگ های نگهبان فیلم بزرگ (PAW Patrol: The Mighty Movie)

تاریخ انتشار سگ های نگهبان فیلم بزرگ
نویسنده : سارا محمدی۲۸ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اولین فیلم Paw Patrol به کارگردانی کال برانکر در سال 2021 منتشر شد و به فروش بالایی در سراسر جهان دست یافت. حالا قرار است قسمت دوم کارتون محبوب سگ های نگهبان به زودی اکران شود بنابراین طرفداران دوباره سگ های دوست داشتنی را روی صحنه خواهند دید. نام این مجموعه سگ های نگهبان فیلم بزرگ (PAW Patrol: The Mighty Movie) می باشد. تاریخ انتشار کارتون سگ های نگهبان فیلم بزرگ در ادامه آمده است.

زمان انتشار سگ های نگهبان فیلم بزرگ

قسمت جدید انیمیشن جذاب و فانتزی سگ های نگهبان با نام سگ های نگهبان: فیلم بزرگ (PAW Patrol: The Mighty Movie) قرار است در تاریخ 29 سپتامبر 2023 (7 مهر 1402) توسط پارامونت در سینماها اکران شود. داکس شپرد، تاراجی پی هنسون، یارا شهیدی، کیم کارداشیان و مارسای مارتین برخی از بازیگران این انیمیشن هستند.

داستان انیمیشن سگ های نگهبان

یک شهاب سنگ جادویی در شهر فرود می آید و به توله سگ های پاترول قدرت های فوق العاده ای می بخشد و آنها را به توله سگ هایی با توانایی های خارق العاده تبدیل می کند! Skye، کوچکترین عضو تیم است و قدرت های جدیدی که بدست آورده برای او مانند رویایی است که به حقیقت پیوسته است. هامدینگر رقیب توله‌سگ‌ ها از زندان فرار می‌ کند و با ویکتوریا ونس، دانشمند دیوانه شیفته شهاب‌ سنگ، همکاری می‌کند تا ابرقدرت‌ ها را بدزدند و خود را به ابرشرور تبدیل کنند. توله سگ‌ های توانا باید قبل از اینکه دیر شود جلوی ابرشرورها را بگیرند و اسکای باید بیاموزد که حتی کوچک‌ترین توله سگ نیز می‌ تواند بزرگترین تفاوت ها را ایجاد کند.

همچنین بخوانید: اسم شخصیت های انیمیشن سگ های نگهبان

دیدگاهتان را بنویسید