اخبار سینما

جزئیاتی تازه از آغاز فیلم‌برداری فیلم پیکی بلایندرز

فیلم پیکی بلایندرز
نویسنده : تحریریه۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

استیون نایت، خالق سریال پیکی بلایندرز، در مصاحبه‌ای با The NME اعلام کرد که فیلم‌برداری فیلم این مجموعه محبوب از سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور-مهر ۱۴۰۳) آغاز می‌شود.

پیش از این خبرها حاکی از آن بود که فیلم‌نامه در حال نهایی شدن است و کیلین مورفی برای بازی در نقش تامی شلبی بازخواهد گشت. نایت در این مصاحبه تأیید کرد که همه چیز برای شروع فیلم‌برداری آماده است و او مشتاقانه منتظر ساخت این فیلم است.

او در مورد فیلم پیکی بلایندرز گفت: «این فیلم قطعا ساخته خواهد شد. در ماه سپتامبر کار را شروع می‌کنیم. الان دارم روی ویرایش‌های نهایی فیلم‌نامه کار می‌کنم و تا روز آخر قبل از شروع فیلم‌برداری هم ادامه خواهد داشت. همه چیز آماده است و ما مشتاقیم که کار را شروع کنیم. من فکر می‌کنم این فیلم یک قدم بزرگ رو به جلو خواهد بود. با وجود بودجه بیشتر، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نسخه ممکن از این داستان را برای طرفداران ارائه دهیم.»

سریال پیکی بلایندرز در ۶ فصل از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۲ پخش شد و داستان خانواده‌ای از خلافکاران در شهر بیرمنگام انگلستان را روایت می‌کرد. کیلین مورفی، پل اندرسون، سوفی راندل، فین کول، تام هاردی، آنیا تیلور-جوی، برایان گلیسون، نیل ماسکل و سم کلفلین در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

علاوه بر فیلم، خبرهایی از ساخت دو سریال اسپین‌آف از این مجموعه نیز به گوش می‌رسد. گفته می‌شود یکی از این سریال‌ها دنباله‌ای برای داستان اصلی خواهد بود که در دهه‌ها بعد و در شهر بوستون اتفاق می‌افتد. سریال دیگر قرار است بر روی شخصیت پالی گری، مادر خانواده شلبی، تمرکز داشته باشد که در سریال اصلی توسط هلن مک‌کروری فقید به تصویر کشیده شده بود. البته هنوز ساخت این دو سریال به طور رسمی تأیید نشده است.

انتشار فیلم پیکی بلایندرز بدون شک برای طرفداران این سریال جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود. باید منتظر ماند و دید که آیا این فیلم می‌تواند به اندازه سریال محبوب و مورد استقبال قرار بگیرد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید