اخبار بازی

بازی Perfect Dark ممکن است در رویداد پیش روی ایکس‌باکس حاضر باشد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

Nate the Hate می‌گوید: «من انتظار دارم که ماه آینده Perfect Dark را در رویداد ایکس‌باکس ببینیم و برخی از شایعات اخیر ممکن است نادرست باشند».

در حالی که کمتر از یک ماه به رویداد بازی‌های ایکس‌باکس باقی مانده است، شایعاتی در مورد بازی‌های احتمالی حاضر در این مراسم به گوش می‌رسد. Gears 6 و Call of Duty: Black Ops Gulf War از جمله برجسته‌ترین عناوین حاضر در این لیست هستند، اما Perfect Dark از Initiative نیز ممکن است از غافلگیری‌های این مراسم باشد. پس از گزارش‌هایی از جف گراب مبنی بر این که روند توسعه بازی چندان جالب پیش نمی‌رود، نیت د هیت خلاف این ادعا را گزارش داد. در صحبت با Spawn Wave در آخرین پادکست DirectXbox، او همچنین تایید می‌کند که توسعه این پروژه آنچنان هم بد دنبال نمی‌شود. او اذعان کرد که برخلاف چیزهایی که شنیده‌ایم، ساخت Perfect Dark در وضعیت بدی قرار ندارد.

گراب در توییتر به این ادعا واکنش نشان داد:

«بله، از زمانی که در مورد آن صحبت کردم، شنیده بودم که بازی ممکن است در رویداد ایکس‌باکس حاضر باشد. همانطور که در پادکست Bombcast گفتم، من معمولا وقتی می‌شنوم که یک بازی روند توسعه جالبی را طی نمی‌کند، از گفتن آن امتناع می‌کنم؛ زیرا هر کسی می‌تواند در خصوص عناوین در حال توسعه، چنین ادعایی بکند. برداشت من از شرایط و گفتگوهایمان اینطور بود».

چه درست باشد یا نه، نمی‌توان انکار کرد که 3 سال و نیم از معرفی بازی می‌گذرد و هنوز اطلاعاتی از آن در دسترس نداریم. همچنین تغییرات متعددی در استویو سازنده Perfect Dark وجود داشته است و یکی از آن‌ها، ریبوت مجدد بازی با استفاده از موتورگرافیکی Unreal Engine 5 بوده است. گزارش IGN در سال گذشته نشان داد که این عنوان هنوز حدود دو الی سه سال تا انتشار فاصله دارد.

جالب اینجاست که Nate the Hate احساس نمی‌کند که حتی اگر Perfect Dark در رویداد آینده به نمایش گذاشته نشود، زنگ خطری برای سازندگان آن به صدا درآمده است. او مطمئن است که این بازی تا آخر سال نمایش جدیدی خواهد داشت. مت بوتی، رئیس استودیوهای ایکس‌باکس، در سال گذشته اعلام کرد که امسال اطلاعات بیشتری از بازی Perfect Dark منتشر خواهد شد.

بازی Perfect Dark برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC در حال توسعه است. در ضمن، منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید