اخبار بازی

توسعه بازی Perfect Dark در شرایط بدی قرار دارد!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

جف گراب گزارشات خوبی از روند توسعه بازی Perfect Dark نشنیده است و می‌گوید که ساخت این بازی از زمان معرفی، پیشرفت چندانی نداشته است.

مایکروسافت پس از بستن استودیوهای Tango Gameworks، Arkane Austin، Roundhouse Studios و Alpha Dog Studios دچار مشکل شده است. در حالی که مت بوتی، رئیس استودیوهای بازی‌سازی ایکس‌باکس، در یک ایمیل داخلی به کارکنان خود اطمینان داد که بازی‌های Bethesda کماکان روند توسعه خود را طی می‌کنند، پروژه‌های دیگر آ‌ن‌ها کاملا از شرایط متفاوتی برخوردارند. بازی Perfect Dark از The Initiative مثال خوبی برای این موضوع است. جف گراب در پادکست اخیر خود گفت:

«خبر تعطیلی تانگو و… تازه شروع ماجراست. سال‌ها است که می‌شنوم توسعه Perfect Dark در وضعیت بدی قرار دارد. اوضاع در داخل استودیو سازنده آن اصلا جالب نیست. به نظر نمی‌رسد که شرایط از آن زمان تغییر کرده باشد. ظاهرا آن‌ها نمی‌دانند که آیا این همان کاری است که می‌خواهند انجام دهند یا خیر».

الکس دونالدسون، مالک سایت RPG نیز در توییتر خود به Perfect Dark اشاره کرد و خاطرنشان کرد:

«من داستان‌های دیوانه‌کننده‌ای از توسعه آن بازی می‌شنوم و به احترام تیمی که سعی می‌کند بازی را از این بحران خارج کند، چیزی نگفته‌ام. با این حال، صبرم در حال لبریز شدن است».

این اولین باری نیست که گزارش‌هایی از مشکلات توسعه این بازی منتشر می‌شود. اول از اخراج‌ها و استعفاهای متعدد شروع شد و سپس به ریبوت بازی در سال 2022 رسید. طبق گزارش‌ها، این پروژه دو تا سه سال تا انتشار کامل فاصله دارد و ممکن است به صورت اپیزودیک منتشر شود.

با توجه به بیانیه سال گذشته مت بوتی، رئیس استودیوهای ایکس‌باکس، قرار است در سال 2024 یک نمایش مفصل از بازی در کنار State of Decay 3 ارائه شود. در این مدت منتظر به‌روزرسانی‌های تکمیلی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید