اخبار بازی

ساخت ریبوت بازی Perfect Dark، انحصاری ایکس‌باکس همچنان با مشکل پیش می‌رود

بازی Perfect Dark
نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نزدیک به سه سال از اعلام توسعه‎‌ی ریبوت بازی Perfect Dark می‌گذرد. این بازی با مشکلات بسیاری روبه‌رو شد و تیم سازنده مجبور شدند توسعه‌ی آن را متوقف کنند. حالا، به نظر می‌رسد پیشرفت‌هایی در ساخت این بازی شوتر اول شخص ایجاد شده است و هنوز امیدی برای تجربه‌ی Perfect Dark وجود دارد.

طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، ساخت بازی Perfect Dark در شرایط نسبتا خوبی قرار دارد و چشم انتظاران می‌توانند خوش‌بین باشند. این طور که منابع IGN اعلام کرده‌اند، زمان زیادی تا انتشار رسمی این بازی باقی مانده است. این پروژه با امید استودیوی بازی سازی  The Initiativeبرای ارائه‌ی ترکیبی از جنگ و جاسوسی که به دنیای جیمز باند و Mission: Impossible شباهت داشته باشد، شروع شد. اما بدشانسی‌هایی برای تیم توسعه‌ دهنده به وجود آمد و حالا باید ۲ تا ۳ سال دیگر تا زمان عرضه‌ی ریبوت بازی Perfect Dark منتظر بمانیم.

در جریان The Game Awards در دسامبر ۲۰۲۰، مایکروسافت از پروژه‌ی Perfect Dark صحبت کرد. آن زمان مایکروسافت تایید کرد که این پروژه توسط The Initiative، استودیوی مستقر در سانتا مونیکا که توسط Darrell Gallagher تاسیس شده، در حال توسعه است. از آن زمان، گزارش‌های پراکنده‌ای به گوش رسیده که از یک مسیر پر فراز و نشیب برای پروژه‌ی Perfect Dark خبر می‌دهد. نبود دید واضح در مسیر ساخت بازی،  تغییر همکاری ازCertain Affinity  به استودیوی کریستال داینامیکس و همچنین تغییر موتور گرافیکی آن تنها تعدادی از دلایلی بودند که روی روند ساخت ریبوت Perfect Dark تاثیر منفی گذاشتند. با این وجود، به نظر می‌رسد روند توسعه‌ی بازی در شرایط مطلوبی قرار گرفته است.

بازی جدید Perfect Dark قرار است مانند نسخه‌ی قبلی خود یک اثر شوتر اول شخص باشد و در یک دنیای آینده‌نگرانه اتفاق بیافتد. همچنین، گفته شده این بازی از داستان جذابی برخوردار بوده و دارای المان‌های جنگی و مخفی‌کاری است. ریبوت بازی Perfect Dark با همکاری دو استودیوی The Initiative و کریستال داینامیکس هم‌اکنون در دست ساخت قرار دارد و طی ۲ تا ۳ آینده به مرحله‌ی انتشار می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید