اخبار بازی

بازی Persona 3 Reload به بزرگ‌ترین عرضه تاریخ سری در Steam تبدیل شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۴ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی نقش‌آفرینی Persona 3 Reload از شرکت Atlus به بیش از 42000 بازیکن همزمان در Steam دست پیدا کرده است و از رکورد Persona 5 Royal پیشی گرفت.

در چند هفته اول سال 2024، بازی‌های جذاب زیادی منتشر شد و اکثر آن‌ها (نه همه) از موفقیت تجاری و کیفی خوبی برخوردار بودند. با عرضه بازی Persona 3 Reload توسط Atlus، سال 2024 قدرتمند به کار خود ادامه می‌دهد.

این بازسازی نه تنها مورد تحسین گسترده منتقدان قرار گرفت (با امتیاز متاکریتیک 89)، بلکه تعداد زیادی بازیکن را به سمت خود جذب کرد. طبق آمار SteamDB، بازی Persona 3 Reload بلافاصله بعد از انتشار، به 42112 کاربر همزمان در پلتفرم Steam رسید. این بالاترین تعداد کاربرانی به حساب می‌آید که سری Persona در Steam تجربه کرده است. تا پیش از این، بازی‌های‌ Persona 5 Royal با 35,474، Persona 4 Golden با 29,984 و Persona 3 Portable با 3,515 بازیکن همزمان، موفق‌ترین نسخه‌های سری به حساب می‌آمدند.

موفقیت همزمان Persona 3 Reload در Steam با بازی نقش‌آفرینی Like a Dragon: Infinite Wealth از سگا که طی هفته گذشته که به رکورد 46161 بازیکن همزمان رسید، از نکات قابل توجه روزهای اخیر صنعت بازی است. به نظر می‌رسد که ژاپنی‌ها بیشتر از هر وقت دیگری در بازی‌سازی می‌درخشند.

بازی Persona 3 Reload برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس است. طبق افشاگری‌های اخیر، بازی Persona 3 چندین DLC پس از عرضه دریافت خواهد کرد؛ در حالی که گفته می‌شود نسخه نینتندو سوییچ  2نیز در دست ساخت است.

دیدگاهتان را بنویسید