اخبار بازی

توسعه بازی Persona 6 از سال 2019 آغاز شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

ظاهرا بازی جدید سری Persona که Persona 6 نام دارد، در سال 2025 برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و نینتندو سوییچ 2 عرضه خواهد شد.

شرکت Atlus در چند ماه گذشته عناوین مطرح زیادی را منتشر کرده است، از Persona 5 Tactica گرفته تا Persona 3 Reload و Unicorn Overlord. همچنین این استودیو بازی Metaphor ReFantazio را در اواخر سال جاری منتشر کرد. شایعات نشان می‌دهند که نسخه بعدی سری Persona، دستپخت و خروجی اصلی این شرکت در سال 2025 خواهد بود.

طبق گفته‌های کاربر Midori، ساخت بازی Persona 6 از سال 2019 در کنار Persona 3 Reload و Persona 5 Tactica آغاز شد. ظاهرا تم اصلی آن “سبز” است و اینکه چگونه این رنگ را در قالب و مضامین خود منعکس می‌کند، هنوز مشخص نیست. تم اصلی Persona 5 قرمز و مشکی بود؛ در حالی که Persona 4 از رنگ اصلی زرد و Persona 3 از رنگ اصلی آبی استفاده می‌کردند.

اگرچه Atlus هنوز این عنوان را رسما معرفی نکرده است، اما شایعه شده است که دنیای آن نیمه جهان‌باز است و از المان‌های آنلاین نیز استفاده خواهد کرد. ظاهرا بازی Persona 6 برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و حتی نینتندو سوییچ  2 عرضه می‌شود (این کنسول هنوز به طور رسمی معرفی نشده است). منتظر فاش شدن اطلاعات بیشتر طی ماه‌های آینده باشید، زمانی که به رویدادهای مهم گیمینگ نزدیک می‌شویم.

دیدگاهتان را بنویسید