اخبار بازی

بازی Phantom Abyss از دسترسی اولیه خارج و رسما عرضه شد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

حالت ماجراجویی در بازی Phantom Abyss اکنون امکان انتخاب معبد را فراهم می‌کند، در حالی که حالت Abyss جایگزین حالت کلاسیک خواهد شد.

استودیو WIBY رسما نسخه 1.0 بازی  Phantom Abyssرا برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC عرضه کرد. این عنوان حالا از مرحله دسترسی اولیه خارج شده است. تریلر جدیدی از بازی در دسترس قرار گرفت و تمام خطرات وحشتناکی که بازیکنان می‌توانند در این عنوان چند نفره انتظار داشته باشند را نشان می‌دهد.

به عنوان یک کاوشگر با یک شلاق قابل اعتماد، بازیکنان در معابد ساخته شده در Phantom Abyss مسابقه می‌دهند و وسایل تاریخی چون گنجینه‌ها را کشف می‌کنند؛ در عین حال، از تله‌ها نیز دوری خواهند کرد. نکته مهم این است که شما فقط یک بار تلاش می‌کنید و اگر بمیرید، آن معبد برای همیشه از بین می‌رود. خوشبختانه، فانتوم‌های بازیکنان دیگر قابل مشاهده است و راهنمایی‌هایی در مورد اینکه چه کاری باید انجام شود، ارائه می‌دهند.

نسخه 1.0 حالت ماجراجویی را تغییر می‌دهد و امکان انتخاب معابد را با شلاق ثابت و چالش‌های مختلف فراهم می‌کند. حالت کلاسیک اکنون به حالت Abyss تبدیل شده است و بازیکنان سعی می‌کنند هر چهار منطقه را پاکسازی کنند تا به پایان برسند. با این حال، شما در تایمر هستید، زیرا فقط یک بازیکن مجاز است آن را کامل کند. اگر این کافی نبود، شلاق نیز تغییر کرده و نفرین نخواهد شد. همچنین قفل اسکین‌های مختلف بازی با انجام دادن چالش‌های مختلف باز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید