اخبار بازی

فیل اسپنسر از عدم انتشار بازی Helldivers 2 برای پلتفرم ایکس‌باکس می‌گوید

نویسنده : دانیال نوروزی۲۹ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در یک مصاحبه جدید، فیل اسپنسر از عدم عرضه بازی Helldivers 2 بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس سخن گفت.

مایکروسافت اعلام کرد که چهار بازی از محصولات انحصاری خودش را برای کنسول‌های رقیب عرضه می‌کند. با اینکه این نام این بازی‌های هنوز مشخص نیست (Starfield و Indiana Jones and the Great Circle در این بین حضور ندارند)، واضح است که این کمپانی مشغول ارزیابی انتشار بازی‌های انحصاری روی سایر کنسول‌ها و ارزیابی آن است.

در صحبت با رسانه Game File، فیل اسپنسر، رییس بخش گیمینگ مایکروسافت ضمن اشاره به انتشار بازی‌های انحصاری سونی و نینتندو روی پلتفرم ایکس‌باکس، از تمایل خود نسبت به رخ دادن این اتفاق حرف زد.

صحبت‌های او در نهایت به بازی Helldivers 2 ختم شد. انحصاری جدید پلی‌استیشن 5 که برای PC هم عرضه شد، یک عنوان شوتر همکاری‌محور است که توانست روی هر دو پلتفرم موفقیت‌های زیادی ثبت کند. اسپنسر می‌گوید که عدم انتشار این بازی روی ایکس‌باکس به سود هیچکس نیست.

“وقتی به بازی Helldivers 2 نگاه می‌کنم که مشخصا یک بازی عالی است و باید از سازنده‌ش قدردانی کرد، مطمئن نیستم که انحصاری بودن این بازی به نفع هیچ پلتفرمی در این صنعت باشد. متوجه این مورد هستم. میراث بازی‌های کنسولی تنها زمانی سودآور خواهد بود که آن را روی سایر پلتفرم‌های منتشر نکنیم. ما هم همین کار را انجام خواهیم داد.”

 شرکت سونی هم در طول سال‌های گذشته پلتفرم پی‌سی را در برنامه‌های خود جا داده است. بخشی از بازی‌های بزرگ این کمپانی برای کامیپوترهای شخصی عرضه شدند و به نظر می‌رسد که این تعداد رو به افزایش است.

دیدگاهتان را بنویسید