اخبار بازی

قابلیت Photo Mode به بازی Alan Wake 2 اضافه می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیوی Remedy Entertainment تایید کرد که در حال کار بر روی یک ویژگی بسیار پرطرفدار برای این عنوان تحسین‌شده‌ی ترس-بقاست.

قابلیت‌های New Game Plus تا Chapter Select چند ویژگی جدید هستند که پس از انتشار Alan Wake 2 در ماه اکتبر، Remedy آن‌ها را با بروزرسانی‌های رایگان به بازی اضافه کرد. استودیوی توسعه‌‌دهنده، اکنون تایید کرد که یکی دیگر از این ویژگی‌ها در راه است.

با توجه به اینکه بازی Alan Wake 2 بسیار زیبا به نظر می‌رسد، بسیاری درخواست کردند که قابلیت فتومود به آن اضافه شود. حال، Remedy تایید کرد که واقعا در حال کار روی این ویژگی است. توسعه‌دهنده در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که فتومود به عنوان بخشی از یک به‌روزرسانی رایگان که قرار است در فصل بهار از راه برسد، به Alan Wake 2 اضافه می‌شود.

هنوز تاریخ عرضه دقیق این حالت مشخص نیست، اما با توجه به این واقعیت که هنوز فاصله زیادی وجود دارد، ممکن است Remedy قصد داشته باشد آن را همراه با اولین DLC از دو بسته الحاقی Alan Wake 2 با عنوان Night Springs عرضه کند. تاریخ انتشار این DLCها تعیین نشده است، به جز اینکه در سال 2024 منتشر می‌شوند. بنابراین هیچ اتفاقی دور از ذهن نیست.

استودیوی Remedy اخیرا اعلام کرد که Alan Wake 2 بیش از 1.3 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته و به سریع‌ترین بازی آن‌ها از نظر فروش، تبدیل شده است. جای تعجب نیست که استودیو گفت قصد دارد مجموعه Alan Wake را رشد و گسترش دهد.

لازم به ذکر است که بازی موفق Alan Wake 2 برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید