اخبار سینما

عکس هایی از بازیگران خواهران غریب در بزرگسالی بهمراه بیوگرافی

عکس هایی از بازیگران خواهران غریب در بزرگسالی بهمراه بیوگرافی
نویسنده : ساناز محمدی۲۴ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

یکی از پرفروش ترین فیلم های سینمایی دهه 70 که هیچ گاه فراموش نمی شود، فیلم خواهران غریب به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و بازی خسرو شکیبایی، افسانه بایگان و دو خواهر دوقلو بود که ژانر درام خانوادگی داشت. فیلم خواهران غریب سال 1374 به نمایش درآمد و حالا بعد از گذشت 28 سال، می خواهیم عکس هایی از بازیگران خواهران غریب در بزرگسالی بهمراه بیوگرافی آنها ارائه دهیم. همراه مگ تک باشید.

عکس جدید بازیگران فیلم خواهران غریب

داستان فیلم خواهران غریب در مورد دو دختر به اسم نرگس و نسرین می باشد که پدر و مادر هردو از یکدیگر جدا شده اند. آنها در جشن مدرسه به این پی می برند که علاوه بر چهره، شباهت های زیادی به هم دارند. به این ترتیب می فهمند که دوقلو هستند و تصمیم می گیرند برای آشتی دادن پدر و مادر خود برای مدتی جای خود را با یکدیگر عوض کنند که ماجراهای جالبی را به دنبال دارد و در نهایت موفق می شوند به هدف خود دست پیدا کنند.

الهه و الهام علی یاری (در نقش دوقلوهای خواهران غریب)

عکس جدید بازیگران خواهران غریب: عکس جدید الهه و الهام علی یاری

بازیگران خردسال و دوقلوی این فیلم (نرگس و نسرین) الهام و الهه علی یاری هستند که تنها نقش آنها در سینما بود.

از اتفاقات جالب در ساخت فیلم خواهران غریب این بوده که یکی از خواهران دو قلو درایفای نقش مهارت بیشتری داشته و گاهی به جای هر دو شخصیت خواهران غریب مقابل دوربین ظاهر می شده است.

اطلاع دقیقی از تاریخ تولد الهه و الهام علی یاری در دست نیست اما احتمالا سن خواهران غریب هنگام ساخت این فیلم سینمایی، 8 سال بوده است. الهه و الهام علی یاری اینستاگرام ندارند.

خسرو شکیبایی (منصور)

عکس بازیگران فیلم خواهران غریب: خسرو شکیبایی

خسرو شکیبایی که خیلی ها او را با نقش حمید فیلم هامون می شناسند، ازبازیگران پرطرفدار و ستارگان دهه 60 و 70 سینمای ایران بود که در فیلم خواهران غریب نقش پدر دوقلوها را به عهده داشت.

او در فروردین 1323در تهران متولد شده بود و درزمینه بازیگری تحصیلات آکادمیک داشت. حضور او در سینما با فیلم قرمز مسعود کیمیایی بود و پس از آن در بیش از 50 فیلم سینمایی ایفای نقش کرد.

شکیبایی در سال 1387 به دلیل ایست قلبی از دنیا رفت.

افسانه بایگان (ناهید)

بازیگران فیلم سینمایی خواهران غریب: افسانه بایگان

افسانه بایگان متولد دی ماه 1340 می باشد. او در سن 16 سالگی با شرکت در مسابقه دختر شایسته ایران رتبه دوم را از آن خود کرد. اولین نقش او حضور در فیلم کوتاه به اسم (بوق) بود و مدت ها بعد با سریال سربداران در بین مردم شناخته شد. او زمانی یکی از بازیگران پرکار و پرطرفدار سینمای ایران بود.

افسانه بایگان علاوه بر بازیگری، در طراحی صحنه و لباس هم مهارت دارد.

پرویندخت یزدانیان (مادربزرگ دوقلوها)

عکس بازیگران فیلم سینمایی خواهران غریب: پرویندخت یزدانیان

پروین دختر یزدانیان (مادر کیومرث پوراحمد)، در نقش مادربزرگ دوقلوهای خواهران غریب بود که همه او را به اسم بی بی قصه های مجید می شناسند.

او در سال 1306 متولد شده بود و از سال 1371 در سینما حضور پیدا کرد و در نقش های متفاوتی را ایفا نمود.

در سال 1391 در حالی که دچار آلزایمر شده بود در از دنیا رفت و در جوار همسرش به خاک سپرده شد.

لادن طباطبایی (نامزد جدید منصور)

عکس جدید بازیگران فیلم خواهران غریب: لادن طباطبایی

لادن طباطبایی در فیلم خواهران غریب نقش ثریا را ایفا کرده، شخصی که خسرو شکیبایی تصمیم دارد زندگی جدیدش را با او شروع کند ولی دوقلوها او را از این کار منصرف می کنند.

او 9 اردیبهشت 1349 در تهران متولد شده و فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا تهران می باشد. علاوه بر فیلم خواهران غریب، در عرضه هنر و سینما آثار متعددی از او به جای مانده است .

او در سال 1391 برای همیشه از سینما و تلویزیون خداحافظی کرد و چند سالی است که بهمراه فرزندانش در خارج از کشور زندگی می کند.

همسر سابق او سعید تهرانی، بازیگر، کارگردان و تهیه کننده است.

دیدگاهتان را بنویسید