اخبار تکنولوژی

قابلیت Photo Stacks در Google Photos به گوشی‌های گلکسی سامسونگ رسید!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۳ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گوگل پس از معرفی قابلیت «Photo Stacks» در نوامبر، حالا آن را برای اندروید هم عرضه کرده است. جالب این‌جاست که این قابلیت ابتدا برای iOS معرفی شد و حالا به همه گوشی‌های اندرویدی، از جمله گوشی گلکسی سامسونگ شما، می‌رسد.

این قابلیت به صورت خودکار عکس‌های گرفته‌شده در یک زمان را با هم گروه و دسته ‌بندی می‌کند تا در صفحه اصلی فقط یک عکس از هر مجموعه نمایش داده شود. در تب «عکس‌ها»، می‌توانید تعداد و آیکون مخصوص پشته‌ها را در گوشه بالا سمت راست هر تصویر ببینید.

با باز کردن گروه، تمام عکس‌ها در یک چرخان (carousel) ظاهر می‌شوند که می‌توانید به صورت افقی آن‌ها را ورق بزنید. برای مشاهده همه عکس‌ها در حالت شبکه، می‌توانید روی دکمه ۲×۲ پایین نوار فیلم (filmstrip) ضربه بزنید. با استفاده از دکمه «گزینه‌ها»، می‌توانید عکس اصلی را تغییر دهید، یک عکس را از گروه حذف کنید و همچنین برخی را نگه دارید و بقیه را برای صرفه‌جویی در فضا حذف کنید.

گوگل برای «Photo Stacks» از هوش مصنوعی استفاده می‌کند که می‌توانید آن را از منوی سه نقطه فعال یا غیرفعال کنید. هنگام افزودن یا به اشتراک‌گذاری یک پشته در آلبوم‌ها، گزینه‌های مختلفی مانند «فقط موارد انتخاب‌شده» (فقط عکس اصلی) یا «شامل پشته‌های عکس» (همه چیز) دریافت می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید