اخبار سینما

سریال پیکولو چند قسمت است و کی پخش میشود + اسامی بازیگران

سریال پیکولو چند قسمت است و کی پخش میشود + اسامی بازیگران
نویسنده : ساناز محمدی۲۷ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در بین سریال های جدید نمایش خانگی که بزودی قسمت اول آنها شروع می شود، پیکولو به کارگردانی علی احمدی، در سبک کودکانه عروسکی و ژانر خانوادگی درام دیده می شود و خیلی ها احتمال می دهند که شبیه به سریال دیو و ماه پیشونی باشد. برای اطلاع از اینکه سریال پیکولو چند قسمت است و کی پخش میشود، همراه مگ تک باشید.

سریال پیکولو چند قسمته

هنوز اطلاع دقیقی از تعداد قسمت های سریال پیکولو وجود ندارد ولی احتمالا 15 تا 20 قسمت است. زمان پخش سریال پیکولو همزمان با پایان امتحانات آخر سال تحصیلی و از اوایل تیر 1402 می باشد.

پیکولو یک ساز بادی کوچک شبیه فلوت است و در این سریال پیکولو نام شهرخیالی و جزیره ای جادویی می باشد که موجودات جدید را به خود جذب می کند و با ورود هر فرد، جادویی ترین گل جزیره گل می دهد و اهالی از حضور موجود جدید با خبر می شوند.

حالا پیکی عضو جدیدی است که وارد جزیره شده و چیزی از گذشته به یاد نمی آورد. او به عنوان شهروند پیکولو پذیرفته می شود و حضور او چالش هایی را به دنبال دارد.

مخترع، شالی، پانچو، ته غاریها و واکرو از جمله شخصیت های سریال پیکولو هستند.

زمان پخش سریال پیکولو

با پایان امتحانات پایان سال تحصیلی دانش آموزان و احتمالا از اول تیرماه 1402 پخش سریال پیکولو آغاز می شود و می توانید برای تماشای سریال پیکولو فیلیمو را دنبال کنید. هنوز مشخص نیس پیکولو چند شنبه ها میاد.

تماشای این سریال برای کودکان بالای 6 سال توصیه می شود

بازیگران سریال پیکولو

هومن حاجی عبدالهی و مهسا طهماسبی از بازیگران این سریال هستند و محمد بحرانی به عنوان مشاور هنری و همچنین صداپیشه در این سریال فعالیت دارد.

عروسک گردانی سریال پیکولو را مهدی برقعی، هانی حسینی، علی اعتصامی فر و محمد لقمانیان به عهده دارند.

خسرو احمدی، محمد عسگری، محمد بحرانی، محمد عسگری، مهناز خطیبی و امیرسلطان احمدی نیز از صداپیشگان این سریال کودکانه هستند.

محسن کیایی و مصطفی کیایی تهیه کنندگی این سریال را به عهده دارند.

همچنین بخوانید:

سریال رهایم کن چند قسمتی است

دیدگاهتان را بنویسید