اخبار تکنولوژی

رندرهای پیکسل 9 پرو در فضای وب لو رفت

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۴ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

چند ماه مانده به معرفی پیکسل 9، رندرهایی از این گوشی منتشر شده که نشان از تغییراتی در طراحی دارد.

براساس اطلاعات منتشرشده توسط سایت MySmartPrice، به‌نظر می‌رسد گوگل قصد دارد طراحی پیکسل 9 پرو را نسبت به نسل قبل تغییر دهد. برخلاف محصولات قبلی که لبه‌های منحنی داشتند، این گوشی لبه‌های صاف و با انحنای کمی به نمایشگر خواهد داشت. همچنین طراحی ماژول دوربین نیز تغییر کرده است. این تغییرات باعث شده فریم گوشی شباهتی به آیفون‌ها پیدا کند.

براساس رندرهای منتشر شده از پیکسل ۹ پرو، دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در لبه راست باقی مانده‌اند. به نظر می‌رسد درگاه سیم‌کارت نیز به لبه پایین سمت راست درگاه USB-C منتقل شده است. در لبه بالایی نوار آنتن mmWave مشاهده می‌شود و لبه چپ خالی است. ماژول دوربین این گوشی الهام گرفته از پیکسل فولد است و در یک کپسول بزرگ قرار گرفته که شامل سه دوربین، فلش و حسگر دما می‌شود. این طراحی جدید باعث شده پیکسل ۹ پرو شبیه‌تر به پرچم‌داران رقیب به نظر برسد.

اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهد نمایشگر پیکسل ۹ پرو ۶٫۵ اینچی خواهد بود که از مدل قبل کوچک‌تر است. با توجه به رندرها، ابعاد آن نسبت به سال گذشته تغییر اندکی داشته و به ۱۶۲٫۷ × ۷۶٫۶ × ۸٫۵ میلی‌متر خواهد رسید. صفحه‌نمایش مسطح به نظر می‌رسد که انحنای کمی در لبه‌ها دارد. هنوز جزئیات دقیق مشخصات فنی اعلام نشده ولی با توجه به فاصله‌ای که تا عرضه وجود دارد، انتظار می‌رود اخبار بیشتری پیرامون این محصول منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید