اخبار بازی

تاریخ انتشار پلی استیشن 6؛ زودتر از آنچه انتظار داشتیم

تاریخ انتشار پلی استیشن 6
نویسنده : سارا محمدی۳۰ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

زمان عرضه ps6 یکی از خبرهای جذاب برای طرفداران پلی استیشن است. تا کنون طرفداران مجبور بودند تاریخ عرضه پلی استیشن 6 را بر اساس نسخه های قبلی کنسول پیش بینی کنند. طبق این پیش بینی ها زمان عرضه پلی استیشن 6 در سال 2028 تخمین زده شده بود اما براساس یک سند رسمی که توسط سونی به دادگاه ارائه شده زودتر از این تاریخ می توانیم شاهد عرضه نسل بعدی کنسول باشیم.

تاریخ عرضه پلی استیشن 6

بیایید نگاهی به تاریخ انتشار نسل های قبلی پلی استیشن های قبلی بیندازیم. به طور معمول، کنسول های پلی استیشن هر پنج تا هفت سال یکبار عرضه می شوند. PS2 چند سال پس از پلی استیشن اصلی سونی منتشر شد. شش سال و نیم طول کشید تا PS3 وارد بازار شد و هفت سال بعد PS4 وارد شد. اگر فرض کنیم که بین کنسول‌ ها فاصله زمانی هفت یا هشت ساله وجود دارد، پلی‌ استیشن 6 در سال 2028 وارد بازار خواهد شد. اما ….

شرکت سونی اسنادی را به دادگاه ارائه کرده که نشان می‌ دهد قرارداد مایکروسافت به فروش پلی‌ استیشن لطمه می‌ زند. در این اسناد در مورد تاریخ عرضه ای که سونی برای کنسول نسل بعدی خود در نظر گرفته است اطلاعاتی آورده شده است.

در صفحه 9 اسناد رسمی دادگاه آمده است: “مایکروسافت پیشنهاد داده است تا بازی های اکتیویژن را فقط تا سال 2027 در پلی استیشن در دسترس قرار دهد.”

با توجه به این اطلاعات رسمی محتمل ترین تاریخ برای انتشار پلی استیشن 6 تقریبا فصل تعطیلات 2027 خواهد بود.

سونی مطمئنا تا قبل از عرضه پی اس 6، PlayStation 5 Slim و PlayStation 5 Pro را عرضه خواهد کرد تا در حین کار روی پلی استیشن 6 مقداری پول اضافی از ما دریافت کنند!

دیدگاهتان را بنویسید