اخبار بازی

رویداد این هفته پلی‌استیشن State of Play خواهد بود

نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

لیک‌های اخیر ادعا کرده‌اند که بازی‌های Astro Bot، Concord و Silent Hill 2 در رویداد آتی پلی‌استیشن حضور خواهند داشت.

در هفته‌های اخیر، گزارش‌های متعددی ارائه شده است که ادعا می‌کنند سونی یک رویداد پلی‌استیشن را برای ماه می برنامه‌ریزی کرده است، اگرچه شفافیت زیادی در مورد اینکه آیا این رویداد یک PlayStation Showcase است یا یک نمایش کوچکتر State of Play، وجود ندارد. اکنون، یک افشاگر برجسته ممکن است اطلاعات قابل استنادی در خصوص این موضوع ارائه کرده باشد.

NateTheHate، یکی از اینسایدرهای شناخته شده، اخیرا در توییتر اعلام کرد که رویداد سونی کماکان برقرار است. طبق گفته‌های او، این رویداد قرار است در اوایل این هفته برگزار شود و اگرچه بسیاری انتظار داشتند که این رویداد PlayStation Showcase باشد، اما طبق گفته NateTheHate، این رویداد در واقع یک نمایش State of Play خواهد بود، به این معنی که احتمالا یک مراسم در مقیاس کوچک‌تر است.

با این وجود، اگر بخواهیم اطلاعات فاش شده را باور کنیم، شایعات زیادی در خصوص بازی‌های حاضر در این مراسم شنیده می‌شود، از جمله نسخه جدید Astro Bot که احتمالا قرار است برای پلی‌استیشن 5 معرفی شود. ظاهرا شوتر علمی تخیلی Concord یک به‌روزرسانی خبری در این رویداد دریافت خواهد کرد و LEGO Horizon نیز در این رویداد حضور خواهد داشت. گفته می‌شود که سرنجام تاریخ انتشار نسخه بازسازی شده Silent Hil 2 نیز مشخص خواهد شد. هنوز مشخص نیست که چه تعداد از این شایعات به حقیقت خواهد پیوست، پس برای اطلاع از اخبار رسمی، حتما وبسایت خبری ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید