اخبار بازی

Playstation Portal اواخر امسال عرضه می‌شود

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۲ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سونی اعلام کرد PlayStation Portal به عنوان اولین دستگاه استریم بازی برای پلی‌استیشن ۵، اواخر سال جاری میلادی با قیمت ۱۹۹٫۹۹ دلار عرضه خواهد شد. این دستگاه که پیش‌تر با نام Project Q شناخته می‌شد، دارای ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و نمایشگر ۸ اینچی LCD با وضوح ۱۰۸۰p و نرخ نوسازی تصویر 60 هرتزی است.

با اتصال به کنسول از طریق Wi-Fi، امکان اجرای بازی‌های پلی‌استیشن ۵ بدون نیاز به تلویزیون فراهم می‌شود. همچنین از کنترلر دوال‌سنس نیز پشتیبانی می‌کند. البته PlayStation Portal محدودیت‌هایی دارد، مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: عدم پشتیبانی از بازی‌های PSVR 2 و عناوین سرویس پلی‌استیشن پلاس؛ گفته می‌شود این دستگاه از سیستم‌عامل اندروید نیز پشتیبانی می‌کند.

سونی علاوه بر PlayStation Portal، اطلاعاتی را در مورد هدست Pulse Elite و هدفون بی‌سیم Pulse Explore منتشر کرد که عملکرد صوتی پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهند. Pulse Elite با قابلیت‌های خود و هوش مصنوعی می‌تواند صداهای پس‌زمینه را فیلتر کند. Pulse Explore نیز به کمک میکروفون دوگانه و حذف نویز هوشمند، تجربه صوتی بهتری فراهم می‌کند.این دو محصول می‌توانند به طور همزمان به دستگاه‌های PlayStation و بلوتوث متصل شوند.

قیمت Pulse Elite 149.99 دلار و Pulse Explore 199.99 دلار اعلام شده است اما تاریخ عرضه مشخص نیست.

نظر شما در مورد پلی‌استیشن Portal چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید