اخبار بازی

فروش بی‌نظیر سونی/ پلی‌استیشن پورتال تنها در دو روز تمام شد!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تنها دو روز پس از عرضه کنسول پلی‌استیشن پورتال، موجودی این دستگاه قابل حمل در انبارهای ایالات متحده و بریتانیا به اتمام رسید!

پس از معرفی اولیه، پلی استیشن پورتال با شک و تردیدهای گسترده‌ای در مورد مجموعه ویژگی‌های محدود و جذاب خود مواجه شد، اگرچه به نظر می‌رسد که این دستگاه در زمینه فروش، شروع خوبی داشته است. تنها دو روز پس از عرضه کنسول، به نظر می‌رسد که تمام موجودی آن در ایالات متحده و بریتانیا به طور کامل تمام شده است.

همانطور که Eurogamer گزارش کرد، شعبه آمریکایی فروشگاه PlayStation Direct اعلام کرده است که این فروشگاه تمام دستگاه‌ها را فروخته و از کاربران خواسته شده است که در اوایل دسامبر، برای خرید موجودی‌های جدید بازگردند. در همین حال، صفحه شعبه بریتانیای فروشگاه اعلام کرد که در حال حاضر هیچ پلی استیشن پورتالی در انبار خود ندارد و می‌گوید:

«ما سخت کار می‌کنیم تا موجودی بیشتری را در دسترس قرار دهیم. لطفا چهارشنبه 22 نوامبر دوباره موجودی را بررسی کنید».

همچنین، تعدادی پلی استیشن پورتال در eBay قابل خریداری است، جایی که فروشندگان آن را با قیمت‌هایی از 250 دلار تا 450 دلار به فروش می‌رسانند. جالب است بدانید که قیمت رسمی این دستگاه حدود 199.99 دلار است. بنابراین، احتمال اینکه پراکندگی گسترده باعث کمبود زودهنگام موجودی شده باشد، بسیار بالا است. جالب اینجاست که در ماه اکتبر، چند هفته قبل از عرضه پلی‌استیشن پورتال، پیش‌فروش‌های آن در ژاپن به اتمام رسیده بود.

دیدگاهتان را بنویسید