اخبار

رویداد پلی‌استیشن کماکان برای ماه می برنامه‌ریزی شده است

نویسنده : دانیال نوروزی۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

جف گراب می‌گوید: «ممکن است زمان برگزاری رویداد پلی‌استیشن در پایان ماه می باشد، اما اگر این اتفاق در هفته آینده رخ دهد، تعجب نمی‌کنم».

رویداد بازی‌های ایکس‌باکس و Summer Game Fest در ماه ژوئن بازمی‌گردند، اما در این میان، سونی ظاهرا یک رویداد جدید PlayStation Showcase را در ماه جاری برگزار می‌کند. این شرکت هنوز چیزی را رسما تایید نکرده است، اما جف گراب از Giant Bomb اخیرا گزارش داد که برنامه‌ریزی‌ها تغییری نکرده است.

او در پادکست اخیر خود، این خبر را تایید کرد:

«اینکه زمان برگزاری این رویداد هفته بعد است یا نه، راستش نمی‌دانم. ممکن است این اتفاق در پایان ماه بیفتد، اما اگر این مراسم هفته آینده برگزار شود، تعجب نخواهم کرد. هر لحظه ممکن است این خبر به طور رسمی اعلام شود».

گراب گزارش داد که بازسازی Silent Hill 2 از Bloober Team در این رویداد حضور خواهد داشت و لیکر معتبر The Snitch نیز آن را تایید کرد. احتمال معرفی نسخه جدید Astro bot در این رویداد وجود دارد. از زمانی که پلی استیشن اعلام کرد بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در سال جاری عرضه می‌شود، بازیکنان بی‌صبرانه منتظر نمایش جدید این بازی هستند.

با توجه به شایعاتی که در خصوص کنسول بعدی شرکت سونی شنیده می‌شود، تعجب‌آور نیست که سونی پلی‌استیشن 5 پرو را نیز در این رویداد معرفی کند. مثل همیشه، منتظر نشر اطلاعیه‌های رسمی توسط سونی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید