اخبار بازی

یک رویداد جدید پلی‌استیشن برای پایان سال 2024 برنامه‌‌ریزی شده است

نویسنده : دانیال نوروزی۱۴ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

قبل از شروع آخرین رویداد State of Play، تام هندرسون ادعا کرد که پلی‌استیشن یک رویداد دیگر را برای اواخر سال 2024 برنامه‌ریزی کرده است.

طبق گفته تام هندرسون از Insider Gaming، شایعه شده است که در پایان سال 2024 یک رویداد جدید از پلی‌استیشن برگزار می‌شود. بسیاری گمان می‌کردند که رویداد State of Play اخیر، این مراسم بزرگ باشد.

هندرسون به عدم حضور بازی Horizon x LEGO در این رویداد اشاره کرد و اضافه کرد که این اثر ممکن است در جریان مراسم Summer Game Fest معرفی شود. Leaker Midori اشاره کرد که بازی‌های فرست پارتی بیشتری از سونی اینتراکتیو اینترتینمنت در این مراسم حضور خواهند داشت، بنابراین معرفی بازی جدید Horizon در آن غیرممکن نیست.

با این حال، PlayStation Showcase مسلما جذاب‌تر از State of Play است. اگر این رویداد در حوالی نوامبر/دسامبر پخش شود، می‌تواند روی بازی‌های فرست پارتی سونی در سال 2025 تمرکز کند. این شرکت هیچ بازی جدیدی را از فرانچایزهای بزرگ خود برای سال مالی جاری تایید نکرده است، اگرچه می‌تواند میزبان State of Play دیگری در اوایل سال آینده باشد. مثل همیشه، زمان نشان خواهد داد که چه اتفاقی می‌افتد، پس خیلی به شایعات استناد نکنید و به یاد داشته باشید که برنامه‌ها، همیشه می‌توانند تغییر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید