اخبار سینما

اکران Poor Things با بازی اما استون به تعویق افتاد

اکران Poor Things با بازی اما استون به تعویق افتاد
نویسنده : تحریریه۰۴ مرداد ۱۴۰۲
1 دیدگاه

شرکت‌های سرچلایت پیکچرز و والت دیزنی اعلام کردند که اکران فیلم جدید یورگوس لانتیموس به نام Poor Things به دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران تا اواخر سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است.

این فیلم با بازی اما استون و ویلم دفو، قرار بود در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۲ روی پرده سینماها برود اما حالا تاریخ جدید اکران آن ۸ دسامبر ۲۰۲۳ تعیین شده است. Poor Things که فیلمنامه آن را تونی مک‌نامارا نوشته، داستان عاشقانه‌ای در دوران ویکتوریا را روایت می‌کند و قرار است نخست در جشنواره کن ۲۰۲۳ به نمایش درآید. لانتیموس پیش از این با اما استون در فیلم The Favourite و با ویلم دفو در فیلم The Lobster همکاری داشته است.

فیلم Poor Things یک داستان عاشقانه در دوران ویکتوریا را روایت می‌کند که به موضوعاتی همچون عشق، اکتشافات و شجاعت علمی در آن زمان می‌پردازد. این فیلم، داستان باورنکردنی زنده شدن مجدد یک زن جوان به نام بل بکستر به دست یک دانشمند را دنبال می‌کند.

فیلمنامه این فیلم را تونی مک‌نامارا نوشته است و اما استون، ویلم دفو، مارک رافلو، رامی یوسف، مارگارت کوالی، جراد کارمایکل، کریستوفر ابوت، کاترین هانتر، سوزی بمبا و وین برت از بازیگران این فیلم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. ناهید گفت:

    سایت جالبی دارید