اخبار تکنولوژی

جزئیاتی احتمالی در مورد ظرفیت حافظه و رنگ‌های گلکسی زد فولد ۶ فاش شد

دوربین گلکسی Z Fold 6
نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

انتظار می‌رود سامسونگ طی چند ماه آینده از گوشی‌های تاشوی جدید خود، گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶، رونمایی کند و حالا اطلاعات جدیدی از این دو گوشی فاش شده.

این شرکت معمولا نسل بعدی گوشی‌های تاشوی خود را در رویداد «گلکسی آنپکد» در فصل تابستان معرفی می‌کند. با اینکه هنوز مشخص نیست چه تغییرات قابل توجهی نسبت به گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ در نسل بعدی این گوشی‌ها اعمال خواهد شد، اما گزارش‌ها و شایعات ما را تا حدودی با انتظارات آینده آشنا می‌کنند.

در همین راستا، راس یانگ، تحلیلگر شناخته‌شده‌ی حوزه‌ی نمایشگر که سابقه‌ی خوبی در زمینه افشاگری دارد، اطلاعاتی در مورد رنگ‌بندی و ظرفیت‌های حافظه‌ی گوشی‌های تاشوی آینده‌ی سامسونگ به اشتراک گذاشته است.

به نظر می‌رسد سامسونگ برخلاف گلکسی زد فولد ۵، تغییری در ظرفیت‌های حافظه‌ی گلکسی زد فولد ۶ ایجاد نکند و همچنان آن را در مدل‌های ۲۵۶، ۵۱۲ و ۱ ترابایتی عرضه کند. به همین ترتیب، گلکسی زد فلیپ ۶ نیز ممکن است با همان ظرفیت‌های حافظه‌ی نسل قبل، یعنی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت، به بازار بیاید.

یانگ همچنین اشاره کرده است که گلکسی زد فولد ۶ امسال در پنج رنگ عرضه خواهد شد. همانطور که قبلا شنیده‌ایم، سه رنگ اصلی آن عبارتند از:

  • آبی تیره (که حالا به رنگ سرمه‌ای اشاره دارد)
  • صورتی روشن
  • نقره‌ای (که حالا سایه‌ی نقره‌ای نامیده می‌شود)

با اینکه این تغییر نام‌ها معمولا جنبه‌ی بازاریابی دارند، اما همچنان می‌توانند تا حدودی ما را از تفاوت رنگ‌های جدید گلکسی زد فولد ۶ نسبت به نسل‌های قبل آگاه کنند.

رنگ‌های خاص یا کم‌تعداد احتمالی این گوشی نیز شامل مشکی و سفید سفارشی (Crafted Black and White) می‌شوند. به طور مشابه، یانگ در افشاگری دیگری در مورد رنگ‌های گلکسی زد فلیپ ۶، اشاره کرده که این گوشی تاشوی صدفی نیز در رنگ‌های مشکی و سفید سفارشی و همچنین رنگ خاص دیگری به نام هلویی عرضه خواهد شد.

رنگ‌های کم‌تعداد احتمالا بخشی از رنگ‌های اختصاصی وب‌سایت سامسونگ باشند، که این شرکت معمولا آن‌ها را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، ممکن است شاهد چند رنگ جذاب‌تر دیگر باشیم که به صورت انحصاری در وب‌سایت سامسونگ به فروش برسند، چرا که این غول فناوری کره‌ای معمولا سه یا چهار رنگ را به صورت انحصاری و کمی برجسته‌تر از مشکی و سفید ارائه می‌کند.

با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی احتمالی گوشی‌های تاشوی بعدی سامسونگ در ماه جولای سال جاری، می‌توان انتظار داشت افشاگری‌ها و گزارش‌های بیشتری منتشر شوند. پس همچنان منتظر به‌روزرسانی‌های بعدی باشید!

دیدگاهتان را بنویسید