اخبار تکنولوژی

مشخصات احتمالی نمایشگر و دوربین Honor 200 Pro فاش شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بر اساس شایعات، کمپانی آنر در حال کار روی گوشی‌های هوشمند Honor 200 و 200 Pro است. پیش‌تر تصاویری که از Honor 200 Pro منتشر شده بود، جعلی اعلام شد.

در خبر دیگری، افشاگر Digital Chat Station جزئیاتی در مورد مشخصات Honor 200 Pro ارائه کرد. این افشاگری عمدتا روی نمایشگر و سیستم دوربین این گوشی تمرکز دارد.

طبق افشاگری‌ها، این گوشی از یک نمایشگر با رزولوشن «1.5K» و یک حفره برای دوربین سلفی بهره می‌برد. همچنین، گفته می‌شود نمایشگر این گوشی دارای خمیدگی کمی در لبه‌ها خواهد بود، شبیه به Honor 100 Pro.

در بخش دوربین، این افشاگری به سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) اشاره می‌کند که قابلیتی رایج در گوشی‌های هوشمند رده‌بالاست. همچنین گفته می‌شود این گوشی دارای لنز تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2.5 برابر و قابلیت زوم دیجیتال 50 برابر است.

پیش‌تر شایعه شده بود که این گوشی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل ۳، جدیدترین پرچمدار شرکت کوالکام، بهره خواهد برد.

مدل معمولی این سری، Honor 200، نیز همراه با مدل Pro عرضه خواهد شد. گفته می‌شود این مدل از تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ استفاده می‌کند که هسته‌های مشابهی با اسنپدراگون 8 نسل ۳ دارد، اما سرعت کلاک آن پایین‌تر است. با این حال، انتظار می‌رود عملکرد Honor 200 در سطح مدل Pro باشد.

طبق شایعات، Honor سری Honor 200 را تا پایان ماه مه عرضه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید