اخبار

ساعت پخش فوتبال برتر شبکه سه زنده

ساعت پخش فوتبال برتر شبکه سه
نویسنده : ساناز محمدی۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

در کنار تماشای فوتبال، اینکه قبل از بازی به پیش بینی عملکرد بازیکنان بپردازیم و یا بعد از بازی، حواشی و رویدادها را مورد بررسی قرار دهیم، به جذابیت بازی اضافه می کند. اقدامی که در برنامه فوتبال برتر صورت می گیرد و دوستداران فوتبال را به تماشای چنین برنامه ای مشتاق می کند. اگر شما هم می خواهید از ساعت پخش فوتبال برتر شبکه سه باخبر شوید و اخبار و حواشی مسابقات جام ملت های آسیا را دنبال کنید، با مگ تک همراه شوید.

ساعت پخش زنده فوتبال برتر شبکه سه

شبکه سه فوتبال برتر را با هدف ارزیابی بازی های داخلی تولید کرد و حالا به یکی از برنامه های پرطرفدار فوتبالی تبدیل شده است.

فوتبال برتر زنده شبکه ۳ به تهیه کنندگی مهدی هاشمی و اجرای محمد حسین میثاقی، دوشنبه هر هفته ساعت 00:00 (12 شب) پخش می شود و بازی های استقلال و پرسپولیس و تیم ملی ایران را مورد ارزیابی قرار می دهد.

فروردین 1398 بود که برنامه فوتبال برتر با هدف بررسی و تحلیل فوتبال ایران از شبکه سه پخش شد و جایگزین برنامه 90 شد.

محمد حسین میثاقی به عنوان مجری برنامه تحلیلی و محمدرضا احمدی به عنوان مجری پخش مسابقه فوتبال برتر شبکه سه سیما در برنامه حضور دارند.

پیش از میثاقی، جواد خیابانی، مزدک میرزایی، پیمان یوسفی و محمد سیانکی به عنوان مجری فوتبال برتر پخش زنده در برنامه حضور داشتند.

تمامی بازی های تیم ملی فوتبال ایران، مسابقات لیگ برتر خلیج فارس، سوپر جام فوتبال ایران، مسابقات تیم های ایران در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی فوتبال ایران در فوتبال برتر زنده پوشش داده می شود.

همچنین این برنامه 15 دقیقه تا نیم ساعت قبل از شروع بازی های استقلال، پرسپولیس و تیم ملی ایران از پخش زنده شبکه ۳ شروع می شود و به تحلیل و ارزیابی بازی می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید