اخبار بازی

آپدیت جدید کنترلر دوال‌سنس پلی‌استیشن، قابلیت‌های جدیدی در بخش صدا و اشتراک‌گذاری ارائه می‌دهد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در روز سه‌شنبه، سونی با پستی در وبلاگ پلی‌استیشن، آخرین به‌روزرسانی بتای انحصاری برای کاربران دعوت‌شده را معرفی کرد. اما این پست همچنین تصریح کرد که به‌روزرسانی مذکور طی آینده‌ای نزدیک به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد.

بهبودهای صوتی با کنترلرهای DualSense و DualSense Edge آغاز می‌شود:

  • بلندگوها اکنون می‌توانند با صدای بلندتر از قبل کار کنند.
  • مدل جدید یادگیری ماشینی هوش مصنوعی، میکروفون‌های داخلی را ارتقا داده تا دیگر سر و صداهایی مانند فشار دادن دکمه‌ها یا صدای بازی را ضبط نکنند.

این موارد تقریبا خود گویا هستند و به نظر می‌رسد فقط برای کاربرانی کاربرد دارند که ترجیح می‌دهند صدا را از بلندگوهای کنترلر دریافت کنند و از میکروفون داخلی برای چت صوتی استفاده کنند. به عبارت دیگر، کاربران هدست بازی احتمالا حتی متوجه این پیشرفت‌ها نخواهند شد.

علاوه بر این، به‌روزرسانی بتا قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه نمایش PS5 را تغییر می‌دهد، به گونه‌ای که هر کسی که بازی شما را تماشا می‌کند، می‌تواند با اموجی واکنش نشان دهد و از نشانگر ماوس برای برجسته کردن عناصر روی صفحه استفاده کند. (بله، ممکن است آزاردهنده شود.)

همانطور که همیشه، ممکن است برخی از این ویژگی‌ها تا زمانی که به‌روزرسانی برای انتشار جهانی آماده باشد، تغییر داده یا کاملا حذف شوند.

دیدگاهتان را بنویسید