اخبار تکنولوژی

رندرهای با کیفیت گلکسی Z Flip 6 در فضای وب منتشر شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۲ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

روزهای قبل رندرهایی از گلکسی زد فولد 6 منتشر شد که به نظر می‌رسید طراحی واقعی این گوشی تاشو را نشان می‌دهد. حالا نوبت به افشای رندرهای گلکسی زد فلیپ 6 رسیده است.

طبق تصاویر منتشر شده، طراحی کلی آن مشابه نسل قبل به نظر می‌رسد. نمایشگر بیرونی 3.4 اینچی و نمایشگر اصلی تاشو 6.7 اینچی با حفره دوربین در بالا مشاهده می‌شوند. ابعاد تخمینی در حالت باز 165 در 71.7 در 7.4 میلیمتر گزارش شده که 0.5 میلیمتر از مدل قبل ضخیم‌تر است. باتری احتمالا از 3700 میلی‌آمپر به 4000 میلی‌آمپر ارتقا می‌یابد.

احتمالا گلکسی زد فلیپ ۶ از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل سوم (For Galaxy) بهره می‌برد تا عملکرد در حد یک پرچم‌دار را دارا باشد. سامسونگ برای جذاب‌تر کردن این مدل، احتمالا برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی مشاهده شده در سری گلکسی S24 را به آن اضافه می‌کند. تامین امور نرم‌افزاری گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ برعهده اندروید 14 سوار بر OneUI 6 است. دوربین دوگانه اصلی آن نیز انتظار می‌رود رزولوشن 12 مگاپیکسل نسل قبل را حفظ کند.

باید ببینیم سامسونگ چه زمانی از گوشی تاشو صدفی جدید خود رونمایی می‌کند. نظر شما در مورد گلکسی زد فلیپ 6 چیست؟ آیا بالاخره می‌تواند کاربران را به خرید گوشی‌های تاشو وادار کند؟

دیدگاهتان را بنویسید