اخبار بازی

بازی Quantum Error اولین نسخه از یک فرنچایز خواهد بود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۹ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیو تیم کیل مدیا (TeamKill Media) همچنین می‌گوید که چهار بازی دیگر را در کنار سه‌گانه Quantum Error برنامه‌ریزی کرده است.

مدتی است که آوازه‌های بازی Quantum Error به گوش می‌رسد، اما گویا مراحل ساخت آن بالاخره به خط پایان رسیده است و به انتشار نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود. مدت زیادی پس از اعلام Gold شدن بازی، تیم کیل مدیا اخیرا ماه نوامبر را به عنوان تاریخ انتشار این بازی شوتر ترسناک و فضایی اعلام کرده است. همانطور که مشخص است، این تنها نقطه شروع فرنچایزی است که سازندگان فکر توسعه آن را در ذهن می‌پرورانند.

تیم کیل مدیا در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در توییتر در مورد آینده Quantum Error، اذعان کرد که این عنوان تیراندازی اولین قسمت از یک سه گانه خواهد بود. علاوه بر این، تیم توسعه‌دهنده چهار بازی دیگر را نیز در کنار این سه‌گانه برنامه‌ریزی کرده است؛ بنابراین واضح است که تیم کیل مدیا سال‌های شلوغی را در آینده خواهد داشت. این استودیو نوشت:

همه برای مدتی طولانی چیزهای زیادی را از طرف ما خواهند دید.

البته تمامی این برنامه‌ریزی‌ها در شرایطی قابل تحقق است که Quantum Error به اندازه‌ کافی از نظر کیفی و تجاری موفقیت‌ به‌دست بیاورد؛ این موفقیت می‌تواند آینده این سری را تضمین کند. البته از آنجایی که استودیو سازنده از تصمیم خود مطمئن به نظر می‌رسد، می‌توانیم به طور مشخص منتظر نسخه‌های جدیدی از این آی‌پی باشیم.

بازی Quantum Error در تاریخ 12 آبان 1402 (3 نوامبر 2023) برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. نسخه‌های PC و ایکس باکس سری اکس و اس نیز در دست ساخت هستند، اما هنوز تاریخ انتشار ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید