اخبار بازی

مسابقات رنک به بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon اضافه خواهد شد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۳ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پچ 1.05 بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon نقشه‌های جدید PvP، قطعات AC، شخصی‌سازی پلاک‌ها و موارد دیگر را به این عنوان مکانیکی و اکشن ماجراجویی از FromSoftware اضافه می‌کند.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon از FromSoftware با معرفی Matchmaking رنک شده برای بخش PvP، سال را به پایان می‌رساند. بازیکنان می‌توانند در مسابقات رقابتی برای کسب جایگاهی در جدول امتیازات، با یکدیگر مبارزه کرده و حتی پلاک‌های نام خود را شخصی سازی کنند تا حضور پررنگ‌تری در این بازی داشته باشند.

پچ 1.05 همچنین بخش‌های جدیدی را برای شخصی‌سازی Armored Core و سه نقشه PvP جدید را به بازی اضافه می‌کند. علاوه بر رفع اشکال‌ها و تغییرات معمول، باید انتظار تغییراتی در قدرت اسلحه‌ها برای ایجاد تجربه‌ای منحصر به فرد در بخش PvP باشید. جزئیات کامل پچ در روز آینده منتشر خواهد شد.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و PC در دسترس است. این بازی یک تجربه داستانی کاملا جدید است که در Rubicon 3 اتفاق می‌افتدو در آن شرکت‌های مختلف برای کنترل Coral، یک ماده قدرتمند، با یکدیگر رقابت می‌کنند. به‌عنوان Augmented Human C4-621، بازیکنان ماموریت‌هایی را برای جناح‌های مختلف انجام می‌دهند و در نهایت سرنوشت سیاره را تعیین می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید