اخبار تکنولوژی

پیام‌رسانی RCS بالاخره به گوشی‌های آیفون رسید!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۳۱ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اپلیکیشن Beeper امکان استفاده از استاندارد پیام‌رسانی RCS را برای کاربران آیفون فراهم کرده است.

RCS نسخه پیشرفته‌تر SMS است که دارای قابلیت‌هایی مثل رمزنگاری سرتاسری می‌باشد. کاربران با این استاندارد می‌توانند ببینند که آیا گیرنده پیام آن‌ها را خوانده است یا خیر. سیستم‌عامل اندروید به طور گسترده‌ای از RCS پشتیبانی می‌کند، اما اپل همواره از افزودن آن به سیستم خود سر باز زده است. گوگل از سال‌ها پیش خواهان افزوده شدن RCS به آیفون بوده، اما اپل همچنان با این استاندارد مخالفت می‌کند. حال با اپلیکیشن Beeper، کاربران آیفون نیز می‌توانند از مزایای RCS بهره‌مند شوند.

آپدیت جدید اپلیکیشن Beeper که امکان استفاده از پیام‌رسانی RCS را برای کاربران آیفون فراهم می‌کند، در مرحله آزمایشی قرار دارد. توسعه‌دهندگان باید ابتدا عملکرد آن را بررسی کرده و سپس این قابلیت را برای همه کاربران عرضه کنند.

کاربران آیفون برای بهره‌مندی از پیام‌رسانی RCS باید اپلیکیشن Beeper را دانلود کنند. از آنجا که این نسخه بتا است، ممکن است دارای باگ بوده و کاربران با مشکلاتی مواجه شوند. اگرچه بیپر می‌گوید ارسال و دریافت پیام‌ها و واکنش‌های ایموجی عملکرد عالی دارند، اما هنوز احتمال بروز مشکل وجود دارد که در نسخه‌های بعدی رفع خواهد شد.

درمجموع، این اپلیکیشن فرصت جدیدی را برای تجربه پیام‌رسانی پیشرفته RCS توسط کاربران آیفون فراهم کرده است.

نظر شما در مورد اضافه شدن این ویژگی فوق‌العاده به گوشی‌های آیفون چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید