اخبار سینما

جزئیات جدید از فصل سوم سریال Reacher

فصل سوم سریال Reacher
نویسنده : تحریریه۰۲ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

آلن ریچسون، بازیگر نقش جک ریچر در سریال محبوب Reacher، خبر خوشی برای طرفداران این سریال دارد. او در برنامه “The Tonight Show With Jimmy Fallon” اعلام کرد که فیلم‌برداری فصل سوم سریال Reacher تقریبا به پایان رسیده است.

فصل دوم این سریال در ژانویه سال جاری به پایان رسید و فصل سوم سریال Reacher براساس هفتمین کتاب از مجموعه رمان‌های “جک ریچر” به نام “Persuader” (وسوسه انتقام) ساخته می‌شود.

آلن ریچسون درباره فصل سوم این سریال می‌گوید: “این یکی از بهترین کتاب‌های موجود است؛ ترکیبی مهیج و ماهرانه از اکشن بی‌وقفه و جاسوس‌ها… . بی‌صبرانه منتظر تماشای این فصل توسط بیننده‌ها هستم.”

داستان فصل سوم در مورد یک تلاش برای آدم‌ربایی است که ریچر ناخواسته شاهد آن می‌شود. او با مداخله در این ماجرا، بدون اطلاع درگیر یک عملیات پیچیده اداره مبارزه با مواد مخدر می‌شود. هدف این عملیات سرنگونی یک قاچاقچی بدنام مواد مخدر به نام زکری بک است. اما ریچر در این میان اهداف خودش را دنبال می‌کند که رسیدگی به یک انتقام‌جویی شخصی از فرانسیس خاویر کوین، افسر سابق پلیس است.

تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و مارسی راس از شرکت Skydance درکنار لی چایلد، دان گرینجر، اسکات سالیوان و کریستوفر مک‌کواری هستند.

گفتنی است که شبکه آمازون پرایم ویدیو هنوز تاریخ دقیقی از پخش فصل سوم سریال Reacher را اعلام نکرده است.

منتظر اخبار جدید از فصل سوم سریال Reacher باشید!

دیدگاهتان را بنویسید