اخبار تکنولوژی

مشخصات گوشی Realme GT Neo 6 فاش شد: اسنپ‌دراگون 8s نسل ۳، شارژ سریع ۱۲۰ وات و موارد دیگر!

نویسنده : دانیال نوروزی۱۶ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

مشخصات فاش شده‌ی Realme GT Neo 6 از پردازنده‌ی اسنپدراگون 8s نسل ۳، شارژ سریع ۱۲۰ وات و ویژگی‌های چشم‌گیر دیگر خبر می‌دهد.

کمپانی Realme پیش‌تر برخی مشخصات کلیدی گوشی هوشمند GT Neo 6 SE را اعلام کرده بود که انتظار می‌رود اواخر این ماه عرضه شود. همچنین گزارش‌هایی وجود دارد که این برند روی نسخه‌ی بعدی Realme GT Neo 5 که در فوریه‌ی سال گذشته معرفی شد، کار می‌کند. Digital Chat Station، افشاگر قابل اعتماد، اطلاعاتی را در مورد Realme GT Neo 6 به اشتراک گذاشته است. با این حال، پست وی در ویبو اکنون حذف شده است.

طبق گفته‌های DCS، به نظر می‌رسد Realme GT Neo 6 از پردازنده‌ی اسنپدراگون 8s نسل ۳ قدرت خواهد گرفت. این چیپست ماه گذشته به عنوان نسخه‌ای کمی ضعیف‌تر از اسنپدراگون 8 نسل ۳ معرفی شد. گفته می‌شود یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی وظیفه‌ی تأمین انرژی گوشی را بر عهده دارد و از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند.

پیش‌بینی می‌شود بدنه‌ی میانی Realme GT Neo 6 از پلاستیک ساخته شود. ضخامت این گوشی احتمالا ۸.۶۶ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۹ گرم خواهد بود. در بخش دوربین، افشاگر اضافه می‌کند که این گوشی هوشمند دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) برای ثبت تصاویر و ویدیوهای بدون لرزش خواهد بود.

همچنین شایعاتی وجود دارد که Realme GT Neo 6 از همان پنل نمایشگر LTPO 8T با اندازه‌ی ۶.۷۸ اینچ، رزولوشن 1.5K و روشنایی peak 6000 نیت بهره می‌برد که در مدل Neo 6 SE نیز استفاده شده است.

علاوه بر این، DCS فاش می‌کند که پس از عرضه‌ی گوشی‌های Neo 6، Realme در نیمه‌ی دوم سال جاری سری GT 6 را با عملکرد و کیفیت بالاتر معرفی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید