اخبار تکنولوژی

رکوردشکنی پیش فروش خانواده گلکسی S24 در کره و هند

گلکسی S24
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به نظر می‌رسد برنامه‌های سامسونگ برای رونمایی از سری گلکسی S24 بسیار موفقیت‌آمیز بوده است.

سامسونگ اعلام کرد در بازه‌ای ۷ روزه از تاریخ ۱۹ تا ۲۵ ژانویه، حدود ۱٫۲۱ میلیون سفارش پیش‌خرید برای این گوشی‌های پرچم‌دار دریافت کرده است. این میزان فروش پیش‌خرید تمام رکوردهای پیشین خانواده گلکسی S و گلکسی نوت را شکسته و به‌طور متوسط روزانه ۱۷۳ هزار دستگاه فروش داشته‌اند. طبق اعلام سامسونگ، پیش‌فروش سری S24 موفقیت‌آمیزتر از نسل‌های قبلی بوده است.

آمار پیش‌فروش سری گلکسی S24 از رکورد گذشته مربوط به گلکسی نوت 10 نیز فراتر رفته است. گوشی نوت 10 در 11 روز ۱/۳۸ میلیون فروش داشت.

رکوردشکنی پیش فروش خانواده گلکسی S24

سامسونگ در هند نیز این سری رکورد پیش‌فروش را شکست و ظرف 3 روز بیش از 250 هزار دستگاه فروخت که بسیار بهتر از 3 هفته فروش سری S23 بود. غول کره‌ایی می‌گوید استقبال مردم از این گوشی‌ها بسیار خوب بود و جمعیت زیادی به فروشگاه‌ها رفتند. به این ترتیب تاریخ پایان پیش‌فروش از ۳۱ ژانویه به ۸ فوریه تمدید شد تا کاربران بیشتری از تخفیف‌ها مانند دوبرابر شدن حافظه داخلی بهره‌مند شوند.

سامسونگ در طول دوره پیش‌فروش سری گلکسی S24، به خریداران این محصول اجازه می‌دهد تا در صورت پرداخت هزینه‌ای برابر با مدل‌های پایین‌تر، مدل با دو برابر حافظه داخلی را دریافت کنند. به عنوان مثال اگر هزینه مدل 256 گیگابایتی پرداخت شود، مدل 512 گیگابایتی تحویل داده می‌شود.این سری گوشی‌ها از نظر طراحی تغییرات زیادی نداشته‌اند اما با تمرکز بر قابلیت‌های هوش مصنوعی توانستند توجه کاربران را به خود جلب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید