اخبار بازی

Red Dead Redemption 2 رکورد بازیکنان هم‌زمان خود را شکست

نویسنده : دانیال نوروزی۱۲ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تخفیف جمعه سیاه یا بلک فرایدی باعث شد که بازی Red Dead Redemption 2 رکورد خود در تعداد بازیکنان هم‌زمان را بشکند. این عنوان جهان باز که در سال 2019 عرضه شد، هرگز به این تعداد بازیکن همزمان دست پیدا نکرده بود.

بازی Red Dead Redemption 2 از زمان عرضه اولیه‌اش در سال 2018، موفقیتی دنباله‌دار را تجربه کرده است و با فروش چشمگیر خود در سال‌های بعد، اخیرا به فروش 57 میلیون نسخه‌ای در سراسر جهان رسید. در همین حال، این عنوان جهان باز اخیرا یک تجدید حیات چشمگیر را در پلتفرم استیم تجربه کرده است.

بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر با تخفیف قابل توجه 67 درصدی در استیم به فروش می‌رسد و این تخفیف باعث افزایش چشمگیر بازیکنان آن شده است. طبق گزارش SteamDB، این بازی در آخر هفته گذشته به طور همزمان 77655 بازیکن را به خود اختصاص داد که از قضا، بالاترین رقمی است که این عنوان از زمان عرضه اولیه به خود دیده است. در زمان نگارش این خبر، حدود 25284 نفر در حال تجربه این عنوان هستند. این رقم برای بازی که حدود نیم دهه از عرضه آن می‌گذرد، قابل تحسین است.

البته کمپانی راک‌استار با موفقیت طولانی ‌مدت و پایدار بازی‌های خود غریبه نیست. بازی Grand Theft Auto 5 هنوز هم یکی از پربازدیدترین و محبوب‌ترین بازی‌ها در سراسر جهان است. بدون شک، این شرکت انتظار طول عمر مشابهی را از Grand Theft Auto 6 خواهد داشت که قرار است در اوایل دسامبر از آن رونمایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید